今日,同牙君返學.
本來諗住去m記食野
牙君話唔舒服,,
咁我咪陪佢唔去食,
返到學校..
冇麥人..開locker,,
跟住見到..
牙婷,溫琳,牙尹
幫牙君,牙尹包desk..
牙敏,娘子,楊咩
都返黎..
上班主任堂+中文堂..
見到娘子同牙敏
好似5開心..
咁遠.問唔到..
上完ENG堂..
問佢地啦..
原來..
牙君5肯講..
我問牙敏..
佢話牙尹串娘子=.=
我有d唔信..
上I.S比miss 羅罰..
上完..
牙尹同我同周紫講..
娘子嬲係張desk..
有<死人>呢兩個字
我記得呢2個字.
係寫比Lucy
我上堂問牙君..
點解要5同我地
講娘子d野
佢話冇wo..
佢話我知又問.
牙尹串娘子係真..
兩樣都有..
跟住.又罵我
味查清楚件事.就
唔好黎嘈..
我心諗..
家陣好想同你嘈牙.
lunch,牙尹同我分飯..
我地來3到傾左一陣.
牙君無lala唔食
自己d飯..
去食溫琳個d..
呢d唔關我事.5講咁多..
2個字講哂<浪費>
lunch,咩咩論壇..
音樂堂..牙君竟然嗌
牙婷,牙尹.
5好同我玩..無奈..
我從來都冇嗌人
唔同佢玩
佢嗌人先..唉...=,=
好彩..禾有2個
bbbb.fd.
佢地好好好好好人..
冇聽佢講...
最尾個堂..去MMLC
睇屎力嘉..我地係
到痴野,牙紫見到溫琳
唔理佢,勁唔開心..
好慘...
放學..留左係學校..
我作文..溫琳做中間人..
我地係到哄牙紫..
牙紫好怕...
我好唔開心..
唉..根本就係..她..
唔講啦....仲有一件勁慘的事..
係學校門口見到..
邦.abc.4眼圓綠綠中性偏女性的男性..
邦羅把傘黎整牙尹個袋..
牙尹就罵佢地咩咩拉毛..
佢地係到笑..
見到溫琳玩水.
我同牙紫個d..
羅住個水樽..
我嗌邦..開傘..
淋左過去..淋完我地係咁走係咁走.
停左..
過多一陣..我見到邦.
衡緊埋黎..=.=
我地又跑..
我跑5到.對鞋...
佢淋返我..牙尹停左.
過黎幫我..
佢無lala比人淋左少少..
慘..
今日..好黑仔...
|