| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 8 月 19 日 星期三  |
| 2009-08-19 |
分類: 未分類 |
一起身 玩電腦
冇咩好做...
老媽子叫我去剪頭髮喎 咁咪剪囉
都ok啦 個頭 至少我覺得
嘻嘻
髮型屋

自拍照
雨傘 勁靚 意思我拍得
|
| 發表時間:2009-08-19 08:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 18 日 星期二  |
| 2009-08-18 |
分類: 未分類 |
冇嘜好做 好無聊囉
聽電台 《瘋show快活人》 勁好笑
睇雜誌 就咁過咗幾粒鐘
陪老媽子行商場 唉
真係無聊...
我畫架 D畫 雖然跟住嚟畫...

IAmMilEY
IAmMilEY
IAmMilEY |
| 發表時間:2009-08-18 09:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 21 | »
|