今日訓到1點幾醒左.....之後洗白白...刷牙果d~~koey冇啦啦打尼話去游水...fa係msn都有問...
但最後我同珊都冇去到,,,becoz去剪髮髮>__<"之後珊就係彩虹等我,,,,就一齊去Rainbow了!!!
我就剪得幾好,,,我幾中意=]but幫珊剪果個...=__=剪到珊d音好短=333=
之後珊就買夾夾住d音....好無奈咁囉!!好彩吾洗咁快返學姐,,,珊*等多一排啦...d頭髪會慢慢長的!!
我地剪完就行去樂富....食m記...食完就返歸lu!!!同哥哥傾左陣計><"唉唉唉!!
p s 吾開心的事就忘記佢啦,,,,,己成過去>O<"唉唉唉!!!想快樂,,,但不快樂!!!
火山爆發 冰川震斷 地上插著 一艘客機
烏煙障氣 我也在找你 也未回避
好想見你 知機會那樣微 仍不肯不記得你...即使得一口氣
人家說誓約一早已死 阻不到我去找你
誰若要防礙我獲得你?? 我通通推開不理!!!!
沿途是翻天覆地 雷狂雨飛 你說過後會有期
怎可失去你?? 怎可放棄?? 昂然踏入這禁地....
就算有軍隊封路 圍牆建起 都衝得過都也未怕死!!
高呼你別攔我 神佛也都退避
用我身去贖回你 能逾越生死 那限期!!!
海底割破 山丘拆碎 極目四望 只得廢墟
蒼天降咒 世界在反對 也未賠罪
只知這秒很思念那是誰 從不肯低怨一句 不肯抽身歸去!!!
人家說誓約一早已死 阻不到我去找你~~
誰若要防礙我獲得你?? 我狠狠推開不理!!!!
沿途是翻天黑地 流言四起 你說過後會有期
怎可失去你?? 怎可放棄?? 昂然踏入這禁地
就當我刀槍不入 刑台架起 都衝得過都也未怕死!!!!
高呼你別攔我 神佛也都肆忌
若決心去贖回你 誰制止得了我??
和羅密歐分兩地 還未抱擁 怎可以死?!!!!