| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 12 日 星期一
2010-07-12 |
| |
今日thp番學校開E~
missy聽一陣就講到曬d main p.t.出泥
有missy的確唔同d =p
困擾左咁耐ge野終於可以放下=]
最辛苦ge時候都過了,輕鬆曬,唔洗咁躁啦xd
今日全程都好心平氣和呀,haha
lunch wif hannah,穎彤,韻清 @仙踪林:)
好鐘意飲果度ge珍珠奶茶呀=p
暑假要出去玩玩玩 =D
我地仲係粉嶺名都見到ing sir @@
睇佢衣著會認唔到._.
功課暫時做左5份newspaper,supp. ex做到12C 啦 =p
中文仲係唔知點算-v-
| |
|
« | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | ... | 263 | »
|