|
今日先發現我好耐冇打qz la
大約打番做過咩先v_v
18/3
好記得呢日,因為D&M好多人走堂,成日老師都hea教書
仲有小息當值所有f2去曬hall,得番3b班,so當得好hea-.-
maths,eng直落都同YSK,鍾yan同丁丁傾計=p
lunch好yo,同韻清,天煬,呀耿同小雞係彩街食野:)
而放學係最後一次ge周會,先發覺我冇一次周會係班到坐@@
19/3
好忙+好混亂ge一日
整video整到我思想混亂得很,好彩有你地ge幫忙,唔係真係唔知點-v-
果日整到8點幾先番到屋企,好彩媽咪冇罵=V=
20/3
去左兒童之家同d小朋友玩
照顧佢地真係要好有耐性,父母真係好偉大=]
臨走時,看見他們笑得那麼開心,但心裡倒是悶悶的...
相比他們,我們的確幸福得多
只是人總要透過比較,才會珍惜自己所有的.
21/3
去左廖悅家玩watercolour,又冇左3個鐘
唉,我畫畫好慢- -"
呢幾次,我俾心機左畫畫,真難得xD
番泥撞到穎彤,梓健,呀招同kevin:)
好期待製成品喔^^
|