|
|
|
2009-02-04 |
分類: 未分類 |
JOJO KFC aR魚 崔仔 恆姐
多謝你地果晚陪我喲~~
有義氣~ 愛死你們喲~~
嘻嘻" ><"
Thz Thz Thz Thz Thz~~~~~
老婆..對唔住丫...呢個假期
要你受咁多委屈.... ><"
唔捨得妳喊...
所以唔會比任何人令你唔開心!!
0n 9 妺你冇撚野丫!!!
你記住你做左的咩好事丫!!!
如果你係識咁多人既..吹曬出黎lo..
睇下夠唔夠踩死我' 哼..
包包
如果..
你再夠疆..搞到我老婆唔開心..
我保證十倍奉還比你"
|
|
| Bee say:2009-02-04 04:18 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 74 | »
|