|
|
2009 年 10 月 15 日 星期四  |
| 無奈
✪ |
分類: 未分類 |
今日過得好差/_
個黃樂軒
唔知岕ALUN野事囉,
丰張我本MATHS NOTE BK掉落地-.
餃到冇左幾頁-,-
跟住我去佢個位度掉番佢d野,
一手攞起個筆代掉,掉到好遠,右大大聲咁落地xd
果陣有p肥係度/_\
但係一陣番薯同我講果個筆代唔係黃樂軒既-.-
我笑左-3-
000000000000000
唔記得幾時-3-但係 係今日發生既-.-
我去完wc,同啊富玩偷桃-3-,
玩得過激
玩到跑-3-
係wc跑出黎果陣,我差d咀到人-3-
果個係男黎嫁-.-
好釆我止到步姐-3-
唔知有冇人見到-3-
如果唔係就死得人多-3-
不而講出果個係邊個-3-
0000000000000
有人為情所困XDD
0000000000000
重有一樣野-3-
我唔記得講,,,
就係有人放屁
話說中文堂
做緊LISTENING
就快做完果陣...
我望無意間見到1個人(想知就問我,睇下我講唔講比你知XD)
佢個PAT離開左佢張 [ 鄧 ]
突然...............
我聽到大大既一聲由佢個PATPAT出黎
果個聲就係呠!!!!!!!!!!!!!!咁樣,,,
跟住果個人就張佢個PATPAT放番係張鄧度-3-
我一笑,再笑,笑到我收唔到聲,,
哈哈XDDDDDDDDDDDD
跟住我放左學,番到屋企-3-
同娘親講呢件事,,,佢話唔知我好笑D乜-3-
,佢話放屁都好笑既-3-
跟住我笑,,佢右笑囉-3-
不過放屁果個人真你放得好,,
好就好在比我見到佢成個放屁過程XDDD
哈哈哈XDDDDD
我而家重臭緊囉-3-
CMMM呀!!!!
| |
love B-Duck
|
« | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ... | 121 | »
|