|
|
2010 年 9 月 7 日 星期二  |
| 2010-09-07
✪ |
分類: 未分類 |
我淨係想講1句
我係3c只係1個小郭色.1個平民.
開學到而家我都重係冇識到朋友xd (係3c)
番學:自己
小識:自己
lunch : with bo子 & audrey
放學: 同上
好似好慘咁xd
但都ok幾好喇...
有時都有人同我講下野既~xd
上堂都唔會點講野xd
我覺得.....我好乖呀:$
算喇xd
順其自然喇~~xd
扮cool我都幾掂嫁xp
我呢xd乖左右比心機左xd
好喇
9up完xd
cm:p
| |
love B-Duck
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 121 | »
|