|
|
2010 年 4 月 11 日 星期日  |
| 2010-04-11
✪ |
分類: 未分類 |
我肥左勁多=3=
日日都食好多野=3=
都唔知430果晚點跳 j ho=3=
聽日就番學喇
我唔感番呀陰公/_\
reason聽日就知
唔好笑我喇:(同學仔=3=
如果可以忍,唔好係我面前笑得唔得;(
我會-.-
面紅到purple~_~
點算=3=
訓醒就番學喇:( /_\.
就比人見到我,,,,,:(
嗚嗚嗚嗚嗚:(
| |
love B-Duck
|
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 121 | »
|