|
|
2010 年 1 月 30 日 星期六  |
| 星期6
✪ |
分類: 未分類 |
今日朝早跳舞
印度xd
幾好幾好xd
跟住跑上去reme
miss lam發嬲/_\
lo玉key-3-
miss lam throw筆-.-
throw到係lo 玉key後面既我-.-
好釆唔痛
如果痛我實標淚-.-xd
re到1點幾
跟住同寶寶去深水埗買home .e.整代d布
唔識路-.-
去左西9龍食kfc
好大份xd食得好暢快xd
食完就去搵
行左勁內都搵唔到-3-
問人-3-
行行下...
再問人
問果個人佢唔知,有個路過既人就答左我地xd
好好人呀
搵到布喇xd
then
走lu
個肥寶右話去買headphone
行番去鴨街
有好多傻佬-.-(喎~~~!)
買完就搭mtr番屋企
6點幾喇-.-
地鐵中...
玩/_\xd一陣姐-3-
好驚佢摸我隻手-3-
打佢個大pat xd
佢係9龍落車-3-
我重要迫多幾陣/_\
梁千鈞,突然好掛住你呀:)xd
重有6小b
你地好得意xd 
好鍾意你地呀xd
| |
love B-Duck
|
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 121 | »
|