yvonne3heep : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
幗幗`*
為何一切都這麼虛幻??
 
 
我 的 資 料

暱稱: 幗幗
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2008-02-01
2008-01-06
1年
奧海城!!!
基盃總決賽=)
日 誌 分 類
全部 (55)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 55
留言總數: 16
今日人氣: 0
累積人氣: 1242
RSS Feed
2007 年 6 月 25 日  星期一   晴天
   
滿紙怨氣!!!!!!!!

回顧過去的日記

只有滿紙的怨氣

難道我就從來不曾歡樂過??

中史只有85分...

神`

難道我永沒有出頭日??

難道我永遠都跟第一緣慳一面??

唐老師都將我記錯做「70幾分」...

「70幾分」...

好諷刺、

有d侮辱性...

如果我冇記錯,,

我小三小四已經識背朝代表……

紂王、幽王、文帝、武帝……

薄姬、楊貴妃、慈禧太后、瑾珍二妃……

我以為識哂就掂

我真膚淺!!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 6 月 24 日  星期日   晴天
   
中史好驚呀XD 無奈

神呀..................................

由考完中史果日開始……

好驚XP

Tmr派喇//

唐老師改卷令我+倍緊張"

2、第3、第4我都拎過

希望我今次「終於」同subject prize有緣有份

                     送你一個……

米田共!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

唔想失眠呀^^


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 6 月 22 日  星期五   晴天
   
君子報仇……真的十年未晚??

某人的野心很大,,

不,是開始變大...

有異樣XP

= (

今日係巴士上面,,

我諗過.........................

由細到大~我都未喊過`

有人考試「低分」會喊

(我質疑算唔算低分)

但係我唔會……

即使唔合格、零分!!

有人俾老師鬧會喊

但,,我唔會!

除非......係我教而不善……

阿sim好在意,,

我又何嘗唔係??

君子報仇    十年未晚

談何容易.........................................

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 27 日  星期日   晴天
   
討厭的*請別再爭風吃醋 鬱悶

拖字闕

唱: 王浩信, 方皓玟
曲: Edmond Tsang
詞: 方皓玟


赤地裡覓雪極勇敢 別無異心
東與北對分地瓦解咫尺灰塵

雪泊中滴血存在過可更吸引
佈滿漫天雨降下抬頭是傷感

曾經感激抽空探訪 你說最深愛是我
最壯觀落霞別要滔光

情感哪怕窺看 似荼靡盛放
如果會氣絕生還離去最後別要擋

@

如告別才是永恆 刻骨也銘心
猜不透的掌紋 都過份性感

愛是華麗旅行 這麼遠那麼近

同步卻陌生
(然後發覺沒原沒因)

腳下埋伏刺針 多得你狠心

經典留待下世重溫

唱出的無餘韻 重覆(再)唱哪會合襯 (怕更傷心)@

繼續唱下去或會失平衡重心
要爭冠軍完全沒可能不聽不問

沈下八度現場感人聲線劇震

勉強幸福人神共忿無謂愛你甘心去忍

Repeat @

難道我 (是次等) 為你等
未說出 (別說出) 別要苦苦追問

痛亦捱下去 做你好友定更親
就算拖手抱緊誰會慶幸

Repeat @

 

大家大概都在爭風吃醋吧''

妳是出於真心問我結果嗎??

妳是出於真心討好他人嗎??

為什麼一定要這樣?

 為什麼''

我不相信您是如此黑白不分!!!

但,,

是否只是我不願接受真相??


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 23 日  星期三   雨天
   
調位X10日 滿足

變態的「飯Mak」:

臨考試前10日先調位...

同charis坐.\/..

人地1等1讀書人..

在下1等1廢人!

無奈>3<


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 17 日  星期四   晴天
   
2nd last training 愉快

今日本來以為係last training

搞到我鬼咁唔開心..

好彩教練話係2nd last姐!!

有隻香蕉...

(睇msn icon丫唔該)

教練叫我地諗清諗楚自己今年做左d咩,,,,

冇錯....................

我今年做左的野比我想像中更多,,

認真要好好總結下...................................................................

期待明年!!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 11 日  星期五   晴天
   
重覆犯錯

日期:11/5

語常會盃...

 

哇...=[[

台下都可以問到超時

上次已經好似雀仔感等教練餵

今次仲超埋時tim

簡直想死..

係感咦都要寫番篇千字悔過書俾師姐啦

 

 

呀,,

教練您可唔可以唔好再玩d咁無聊的魔術???????


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 5 月 1 日  星期二   晴天
   
明天又是大日子=)日日是好日 驚訝

2/5是我+8個人期待(?!)的日子..

1場由F.2打的debate,,

VS...天水圍某小學//^^

都冇咩,,

prep左唔夠1個禮拜,

都係教練果句:

「認真準備、輕鬆上場」啦......

+oil polo*

+oil Christy lau*

+oil Pauline*

+oil myself*

仲有tmr班際的mentor olee*都+oil喇

=))


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 3 月 16 日  星期五   陰天
   
A-MEET FINAL! 鬱悶

對唔住...

上次打下打下blog*俾人喝停./..\.

之後冇con.,,

好好好好唔開心!!!

A-MEET FINAL喇...

要去,因為有2個purposes...

1)    問教練d野(我承認係主要目的)

2)    為A-team同學打大氣

345放學後搭101......號巴士飛去wan chai..

515先去到..xd

去到冇耐就頒overall.

好似得第4(未confirm)...

不過bauhinia bowl都係我地既!

我唔開心唔係因為得第4,,

係因為某某人知道我要搵教練後...

超竄咁問:

你到底係離搵老師定係離支持HEEP YUNN GIRLS嫁???

好唔開心!!!=(


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 3 月 14 日  星期三   晴天
   
這段日子...人浮於事 驚訝

wow!

n年冇打BLOG*

超級大懶蟲..

e段日子真可謂人浮於事,,

我呀......概括用pt form講下啦:

1.    跟大律師決賽INFO*, 贏3:0

2.    星島2:1贏左

3.    自由盃不幸首圈出局

4.    小妹適逢運氣旺, 香港仔演講入到semi-final..之後又好好彩地入到grand final...(325)

5.    小妹即將有幸於328辯論日粉墨登場

elaborate下先...

咁, 跟大律師決賽INFO*,

好好開心啦''雖然問台下有d驚驚......

Joe`, KOKO*, Rachel, GRID打得好!

Mandy. 狗狗(譚公狗). cherry教得我好好, 處處lead住我...

不過,

遺憾的是:大律師&星島撞左timing.

去左大律師就冇得去星島...

con. lata./..\.


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 9 日  星期五   晴天
   
成績 無奈

是次考試名次如下 =( :

中文    14/216

English 英文   5/218

English Literature    英國文學 63/218

Mathematics 數學    66/218

中國歷史    3/218

Religious Studies (Christianity) 宗教    61/218

Computer Literacy  電腦   146/218

Economics and Public Affairs 經濟及公共事務    15/218

Geography 地理    22/218

History 歷史   18/218

Science 科學    133/218

Visual Arts  視覺藝術  123/218

Home Economics  家政  78/218

Music   音樂     34/218

Physical Education 體育    (分數)    91/100

不予置評..


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 3 日  星期六   晴天
   
星島贏了!!YO!!! 驚訝

很好..

星島贏左..

2:1贏左d友校=3=

best de依然係周+欣>3<

恭喜!!!

TrAcY*同多娜*都打得蠻不錯。

多謝唐老師&教練!

俾olee e個mentor我..

有e個肯陪我傾計既mentor,

我真係三生有幸呀!!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 1 月 30 日  星期二   晴天
   
唔唔唔唔唔唔要quit中辯~!!! 感動

唉..

我係一個懶人..lala..lala..

十幾日冇打blog~!!!

視讀死左..

中文殘左..

數學x左..

computer肥左..

綜合以上各項,

我可能會被逼quit中辯~

我的上帝!!!我的主!!!

XD~

梁麗幗!!!

+油@.@

振作~!!!

留得青山在,哪怕沒柴燒?

p.s.姓衛個個人~留言or夜晚on msn~

     儲值卡冇$,又未增值..=[

  


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 1 月 13 日  星期六   晴天
   
協恩中辯隊~堅堅堅!!! 愉快

多謝為食家姐Dora*

多謝靚女伊莎貝拉*

多謝Best De圓周加一*

多謝Dead Air天后Tracy*

多謝咁多位Info Team師姐*

冇左以上咁多位,

絕對冇可能0:5大勝華英

冠軍~!!!!!!!!!!

放心..

跟住既大律師.星島.聯中.網上實時.自由盃等n個比賽..

我地憑住team spirit*

一定sure win!!!

協恩中辯隊~堅堅堅!!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 1 月 9 日  星期二   晴天
   
我的天呀!!! 驚訝

今日..

發覺2a既行政班務係可以用慘不忍睹黎形容..

功課由7:45am收到3:45pm都未收哂,

8個鐘*

中文功課一大堆冇做or帶..

田雞老師火爆起上黎,

一句「摘名!」

軍令如山..

同學仔,

sor~

對哂卷喇!!!

中文大跌*

Eng. keep倒水平*

Mathz 好滿意喇*(54/80,對於我黎講,此堪稱奇蹟!!!)

老實講,

冇乜所謂..

中文得閒咪試下爬番上去囉..

橫豎第1本來就唔應該係在下既..

我係小學中文拎慣7字頭嫁喇,

有a班水平就心足喇!!!

慶幸自己舊年既呢個第1,

俾倒我入中辯*既機會..

Eng. keep 住average就唔錯啦,

我認我係小學Eng.係第1..

但比起個d睇8cm厚既Eng.書都唔訓著既人..

小巫見大巫!!!!!!!

我的天呀!!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 1 月 8 日  星期一   晴天
   
我Mathz合格~合格呀!!!謝天謝地.. 愉快

之前兩日冇mood打blog..

做野?

一來啦..

二來?

不足為外人道也~=3=

算喇,

咪話我見外啦..

in fact連在下自己亦諗都唔想諗!!!

不過呢..

今日心情好好好靚..

我Mathz合格~係合格呀!!!

雖然本人對林x「跌」(大根)老師無甚好感,

呢次都一定一定要多謝佢......俾分咁鬆手..

hehe..

答錯都有1分同情分!!!

如果唔係有e 10幾個1分,

相信在下必死無疑。

突然覺得自己好折墮......XD...

唔g係咪鬧「辛寶珠」鬧到上左癮,

前世唔修既窩囊廢黃x麟(英文名c字頭個個)入chapel既時候,

我居然大聲爆左句「xx」..

補祝一(兩)句..TrAcY*18歲生日大大大大大快樂 >3<

PauLinE^^14歲生日後跑步快如風!!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 1 月 5 日  星期五   晴天
   
class cap.?! Fun Fair主席?!中史` 滿足

Class Cap.?!

Fun Fair 主席?!

簡直係unbelievable~

多謝大家支持*

我會加大油嫁喇*

中史89分~=3=

唔好又唔差咁啦..

不過譚皓欣小姐&葉曉恩小姐93分~

又一件unbelievable既事喇..

衛栩鴻!

有女仔想識你呀..

有種你試下溝下女丫..


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 1 月 4 日  星期四   晴天
   
中文呀` 鬱悶

中文呀~

的確如唐老師所講..

''中文考第一好主觀"

呢次我跌得咁犀利,

其實我早就估倒..

不過我每次咁講..

d人都只會話"又會咯?!"

又或者"我最憎佢咁講嫁喇,佢次次咁講,之後又......"

不過無論我呢次跌得幾恐怖..

我都唔會就咁屈服!!!

塞翁失馬,焉知非福*

真正的成功是輸得起;

真正的失敗是再一次輸......

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 1 月 3 日  星期三   晴天
   
小心色狼~衛栩鴻!!! 呆滯

衛栩鴻..

好一個衛栩鴻!

好一個好色鬼衛栩鴻!

sd左「靚女相」俾你喇~

不過千祈唔好煩住人地呀*

人地名花有主嫁喇>3<

在此呼籥..

各位認為自己算得上「靚女」既姐姐仔,

最好小心唔好同一個叫「衛栩鴻」,「Eric Wei」又或者「樹熊」既人..

講任何一句說話..

仲有,

如果[email protected] 係msn度add 你..

小心色狼呀~

千祈唔好接受,

否則行3年衰運=3=

切記切記###

hehehe..

(如果閣下就係衛栩鴻,在下歡迎你尋仇..XD好..驚..呀)

聽日要番學+對卷喇~

心硬係有不祥既預感..

因為今日行左多次衰運..

1.「示愛」不遂

2.俾人鬧到想死

3.儲值卡開左5日..由$78下降至$45(衛栩鴻你心知肚明啦)

救命!!!!

順帶一提..

衛栩鴻=鴻仔表^2哥~..

吹脹......


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 1 月 2 日  星期二   晴天
   
琴日之007+沙茶豆乾戀愛雜感 不安

琴日已經係甘呻鴻仔表^2哥玩失縱..

點g佢6點幾先call我約我睇戲?!

007咩智破皇家賭場wo..

又唔係唔好睇,

不過較岩d浪漫主義者同暴戾主義者law..

同大家舉個例丫:

好似我媽個d浪漫主義者係James Bond d gf 死既時候會好感動啦~

又或者坐係我隔籬既鴻仔表^2哥係殺人情節既時候會無端端冷笑,

搞到我起哂雞皮啦~

不過女主角慧絲柏死得真係好慘!!!

唔講琴日d野喇..

講番今日在下食沙茶豆乾時有感而發既戀愛雜感丫~

(唔准笑呀!!!)

之前睇「爭霸」..

睇到我就黎訓著!

范蠡同西施郎才女貌..

好一對才子佳人既絕配..

我細細個第一次睇呢個故事既書已經勁唔gur law..

唔係因為我唔夠西施靚,

係因為呢種一見鐘情既愛情實在太普通喇..

相反,

醜小鴨愛上王子就更引人入勝..

就好似沙茶同豆乾甘,

都係好cheap既野,

偏偏最令人回味......


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 1 月 1 日  星期一   晴天
   
長久的等等等等等等等待.. 無奈

2007喇~祝各位靚仔靚女新一年更聰明叻叻!!!

down..down..down..

鴻仔表^2哥唔係話今日黎香港嫁咩?!

琴晚sd左個祝福msg俾佢..

石沉大海..

今朝11點再sd多個msg問佢係邊..

冇回音..

使唔使報警納入失蹤人口呀?!

對唔住呀,P o l o老公*

我而家先睇倒你覆我個e-貓..

abt speech fest.個個..

多謝你唔怪我..

仲用甘多心機打個甘長長長長長既e-貓俾我~

多謝~~~!!!!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 12 月 31 日  星期日   晴天
   
艾粒BBQ" 疑惑

今日去BBQ呀!!!

食左好好好多魚蓉燒賣啦..

爽口彈牙既滋味牛丸啦..

仲有好脆既脆皮「豬屎」腸啦..

不過鴻仔表^2哥竟然可以去唱K倒數..XD!!!

鴻仔表^2哥聽日黎HK玩喇,

帶佢去邊好呢???

講番基盃~

我同阿媽達成左一個好好好廢既共識:

睇得幾多得幾多..

即係要早走啦=3=

喊...


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 12 月 30 日  星期六   晴天
   
想睇基盃呀~ 感動

好想睇基盃呀..

依然同阿媽「搏鬥」緊~

已經嗌左一晚交&喊左一晚..

跳舞同中辯根本冇得比!

babe*

你俾倒咁多支持我,

多謝哂..


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 12 月 29 日  星期五   晴天
   
奇怪感覺 無奈

training o既日子..

好似有d野唔同左~

說不出o既奇怪感覺`

不過,

好彩有你o係我身邊,

sd msg俾我,

支持我~~

謝_


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 12 月 2 日  星期五   晴天
   
No computer test 驚訝

I am so happy that no computer test today!!!

How I wish I can escape the exam too!!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 1 | 2 |