| |
| 我 的 資 料 |
|
|
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 55
留言總數: 16
今日人氣: 0
累積人氣: 1242 | |
 | |
 |
2007 年 6 月 25 日 星期一  | |
|
|
回顧過去的日記
只有滿紙的怨氣
難道我就從來不曾歡樂過??
中史只有85分...
神`
難道我永沒有出頭日??
難道我永遠都跟第一緣慳一面??
唐老師都將我記錯做「70幾分」...
「70幾分」...
好諷刺、
有d侮辱性...
如果我冇記錯,,
我小三小四已經識背朝代表……
紂王、幽王、文帝、武帝……
薄姬、楊貴妃、慈禧太后、瑾珍二妃……
我以為識哂就掂
我真膚淺!!!
分類: 未分類 | | |
|
|
|
 |
2007 年 6 月 24 日 星期日  | |
| |
|
中史好驚呀XD  | |
神呀..................................
由考完中史果日開始……
好驚XP
Tmr派喇//
唐老師改卷令我+倍緊張"
第2、第3、第4我都拎過
希望我今次「終於」同subject prize有緣有份
送你一個……
米田共!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唔想失眠呀^^
分類: 未分類 | | |
|
|
|
 |
2007 年 6 月 22 日 星期五  | |
|
|
某人的野心很大,,
不,是開始變大...
有異樣XP
= (
今日係巴士上面,,
我諗過.........................
由細到大~我都未喊過`
有人考試「低分」會喊
(我質疑算唔算低分)
但係我唔會……
即使唔合格、零分!!
有人俾老師鬧會喊
但,,我唔會!
除非......係我教而不善……
阿sim好在意,,
我又何嘗唔係??
君子報仇 十年未晚
談何容易.........................................
分類: 未分類 | | |
|
|
|
 |
2007 年 5 月 27 日 星期日  | |
| |
|
討厭的*請別再爭風吃醋  | |
拖字闕
唱: 王浩信, 方皓玟
曲: Edmond Tsang
詞: 方皓玟
赤地裡覓雪極勇敢 別無異心
東與北對分地瓦解咫尺灰塵
雪泊中滴血存在過可更吸引
佈滿漫天雨降下抬頭是傷感
曾經感激抽空探訪 你說最深愛是我
最壯觀落霞別要滔光
情感哪怕窺看 似荼靡盛放
如果會氣絕生還離去最後別要擋
@
如告別才是永恆 刻骨也銘心
猜不透的掌紋 都過份性感
愛是華麗旅行 這麼遠那麼近
同步卻陌生 (然後發覺沒原沒因)
腳下埋伏刺針 多得你狠心
經典留待下世重溫
唱出的無餘韻 重覆(再)唱哪會合襯 (怕更傷心)@
繼續唱下去或會失平衡重心
要爭冠軍完全沒可能不聽不問
沈下八度現場感人聲線劇震
勉強幸福人神共忿無謂愛你甘心去忍
Repeat @
難道我 (是次等) 為你等
未說出 (別說出) 別要苦苦追問
痛亦捱下去 做你好友定更親
就算拖手抱緊誰會慶幸
Repeat @
大家大概都在爭風吃醋吧''
妳是出於真心問我結果嗎??
妳是出於真心討好他人嗎??
為什麼一定要這樣?
為什麼''
我不相信您是如此黑白不分!!!
但,,
是否只是我不願接受真相??
分類: 未分類 | | |
|
|
|
 |
2007 年 5 月 23 日 星期三  | |
| |
|
調位X10日  | |
變態的「飯Mak」:
臨考試前10日先調位...
同charis坐.\/..
人地1等1讀書人..
在下1等1廢人!
無奈>3<
分類: 未分類 | | |
|
|
|
 |
2007 年 5 月 17 日 星期四  | |
| |
|
2nd last training  | |
今日本來以為係last training
搞到我鬼咁唔開心..
好彩教練話係2nd last姐!!
有隻香蕉...
(睇msn icon丫唔該)
教練叫我地諗清諗楚自己今年做左d咩,,,,
冇錯....................
我今年做左的野比我想像中更多,,
認真要好好總結下...................................................................
期待明年!!!
分類: 未分類 | | |
|
|
|
 |
2007 年 5 月 11 日 星期五  | |
|
|
日期:11/5
語常會盃...
哇...=[[
台下都可以問到超時…
上次已經好似雀仔感等教練餵
今次仲超埋時tim
簡直想死..
係感咦都要寫番篇千字悔過書俾師姐啦
喂呀,,
教練您可唔可以唔好再玩d咁無聊的魔術???????
分類: 未分類 | | |
|
|
|
 |
2007 年 5 月 1 日 星期二  | |
| |
|
明天又是大日子=)日日是好日  | |
2/5是我+8個人期待(?!)的日子..
1場由F.2打的debate,,
VS...天水圍某小學//^^
都冇咩,,
prep左唔夠1個禮拜,
都係教練果句:
「認真準備、輕鬆上場」啦......
+oil polo*
+oil Christy lau*
+oil Pauline*
+oil myself*
仲有tmr班際的mentor olee*都+oil喇
=))
分類: 未分類 | | |
|
|
|
 |
2007 年 3 月 16 日 星期五  | |
| |
|
A-MEET FINAL!  | |
對唔住...
上次打下打下blog*俾人喝停./..\.
之後冇con.,,
好好好好唔開心!!!
A-MEET FINAL喇...
要去,因為有2個purposes...
1) 問教練d野(我承認係主要目的)
2) 為A-team同學打大氣
345放學後搭101......號巴士飛去wan chai..
515先去到..xd
去到冇耐就頒overall.
好似得第4(未confirm)...
不過bauhinia bowl都係我地既!
我唔開心唔係因為得第4,,
係因為某某人知道我要搵教練後...
超竄咁問:
你到底係離搵老師定係離支持HEEP YUNN GIRLS嫁???
好唔開心!!!=(
分類: 未分類 | | |
|
|
|
 |
2007 年 3 月 14 日 星期三  | |
| |
|
這段日子...人浮於事  | |
wow!
n年冇打BLOG*
超級大懶蟲..
e段日子真可謂人浮於事,,
我呀......概括用pt form講下啦:
1. 跟大律師決賽INFO*, 贏3:0
2. 星島2:1贏左
3. 自由盃不幸首圈出局
4. 小妹適逢運氣旺, 香港仔演講入到semi-final..之後又好好彩地入到grand final...(325)
5. 小妹即將有幸於328辯論日粉墨登場
elaborate下先...
咁, 跟大律師決賽INFO*,
好好開心啦''雖然問台下有d驚驚......
Joe`, KOKO*, Rachel, GRID打得好!
Mandy. 狗狗(譚公狗). cherry教得我好好, 處處lead住我...
不過,
遺憾的是:大律師&星島撞左timing.
去左大律師就冇得去星島...
con. lata./..\.
分類: 未分類 | | |
|
|
|
 |
2007 年 2 月 9 日 星期五  | |
| |
|
成績  | |
是次考試名次如下 =( :
中文 14/216
English 英文 5/218
English Literature 英國文學 63/218
Mathematics 數學 66/218
中國歷史 3/218
Religious Studies (Christianity) 宗教 61/218
Computer Literacy 電腦 146/218
Economics and Public Affairs 經濟及公共事務 15/218
Geography 地理 22/218
History 歷史 18/218
Science 科學 133/218
Visual Arts 視覺藝術 123/218
Home Economics 家政 78/218
Music 音樂 34/218
Physical Education 體育 (分數) 91/100
不予置評..
分類: 未分類 | | |
|
|
|
 |
2007 年 2 月 3 日 星期六  | |
| |
|
星島贏了!!YO!!!  | |
很好..
星島贏左..
2:1贏左d友校=3=
best de依然係周+欣>3<
恭喜!!!
TrAcY*同多娜*都打得蠻不錯。
多謝唐老師&教練!
俾olee e個mentor我..
有e個肯陪我傾計既mentor,
我真係三生有幸呀!!!
分類: 未分類 | | |
|
|
|
 |
2007 年 1 月 30 日 星期二  | |
| |
|
唔唔唔唔唔唔要quit中辯~!!!  | |
唉..
我係一個懶人..lala..lala..
十幾日冇打blog~!!!
視讀死左..
中文殘左..
數學x左..
computer肥左..
綜合以上各項,
我可能會被逼quit中辯~
我的上帝!!!我的主!!!
XD~
梁麗幗!!!
+油@.@
振作~!!!
留得青山在,哪怕沒柴燒?
p.s.姓衛個個人~留言or夜晚on msn~
儲值卡冇$,又未增值..=[
分類: 未分類 | | |
|
|
|
 |
2007 年 1 月 13 日 星期六  | |
| |
|
協恩中辯隊~堅堅堅!!!  | |
多謝為食家姐Dora*
多謝靚女伊莎貝拉*
多謝Best De圓周加一*
多謝Dead Air天后Tracy*
多謝咁多位Info Team師姐*
冇左以上咁多位,
絕對冇可能0:5大勝華英
冠軍~!!!!!!!!!!
放心..
跟住既大律師.星島.聯中.網上實時.自由盃等n個比賽..
我地憑住team spirit*
一定sure win!!!
協恩中辯隊~堅堅堅!!!
分類: 未分類 | | |
|
|
|
 |
2007 年 1 月 9 日 星期二  | |
| |
|
我的天呀!!!  | |
今日..
發覺2a既行政班務係可以用慘不忍睹黎形容..
功課由7:45am收到3:45pm都未收哂,
8個鐘*
中文功課一大堆冇做or帶..
田雞老師火爆起上黎,
一句「摘名!」
軍令如山..
同學仔,
sor~
對哂卷喇!!!
中文大跌*
Eng. keep倒水平*
Mathz 好滿意喇*(54/80,對於我黎講,此堪稱奇蹟!!!)
老實講,
冇乜所謂..
中文得閒咪試下爬番上去囉..
橫豎第1本來就唔應該係在下既..
我係小學中文拎慣7字頭嫁喇,
有a班水平就心足喇!!!
慶幸自己舊年既呢個第1,
俾倒我入中辯*既機會..
Eng. keep 住average就唔錯啦,
我認我係小學Eng.係第1..
但比起個d睇8cm厚既Eng.書都唔訓著既人..
小巫見大巫!!!!!!!
我的天呀!!!
分類: 未分類 | | |
|
|
|
 |
2007 年 1 月 8 日 星期一  | |
| |
|
我Mathz合格~合格呀!!!謝天謝地..  | |
之前兩日冇mood打blog..
做野?
一來啦..
二來?
不足為外人道也~=3=
算喇,
咪話我見外啦..
in fact連在下自己亦諗都唔想諗!!!
不過呢..
今日心情好好好靚..
我Mathz合格~係合格呀!!!
雖然本人對林x「跌」(大根)老師無甚好感,
呢次都一定一定要多謝佢......俾分咁鬆手..
hehe..
答錯都有1分同情分!!!
如果唔係有e 10幾個1分,
相信在下必死無疑。
突然覺得自己好折墮......XD...
唔g係咪鬧「辛寶珠」鬧到上左癮,
前世唔修既窩囊廢黃x麟(英文名c字頭個個)入chapel既時候,
我居然大聲爆左句「xx」..
補祝一(兩)句..TrAcY*18歲生日大大大大大快樂 >3<
PauLinE^^14歲生日後跑步快如風!!!
分類: 未分類 | | |
|
|
|
 |
2007 年 1 月 5 日 星期五  | |
| |
|
class cap.?! Fun Fair主席?!中史`  | |
Class Cap.?!
Fun Fair 主席?!
簡直係unbelievable~
多謝大家支持*
我會加大油嫁喇*
中史89分~=3=
唔好又唔差咁啦..
不過譚皓欣小姐&葉曉恩小姐93分~
又一件unbelievable既事喇..
衛栩鴻!
有女仔想識你呀..
有種你試下溝下女丫..
分類: 未分類 | | |
|
|
|
 |
2007 年 1 月 4 日 星期四  | |
| |
|
中文呀`  | |
中文呀~
的確如唐老師所講..
''中文考第一好主觀"
呢次我跌得咁犀利,
其實我早就估倒..
不過我每次咁講..
d人都只會話"又會咯?!"
又或者"我最憎佢咁講嫁喇,佢次次咁講,之後又......"
不過無論我呢次跌得幾恐怖..
我都唔會就咁屈服!!!
塞翁失馬,焉知非福*
真正的成功是輸得起;
真正的失敗是再一次輸......
分類: 未分類 | | |
|
|
|
 |
2007 年 1 月 3 日 星期三  | |
| |
|
小心色狼~衛栩鴻!!!  | |
衛栩鴻..
好一個衛栩鴻!
好一個好色鬼衛栩鴻!
sd左「靚女相」俾你喇~
不過千祈唔好煩住人地呀*
人地名花有主嫁喇>3<
在此呼籥..
各位認為自己算得上「靚女」既姐姐仔,
最好小心唔好同一個叫「衛栩鴻」,「Eric Wei」又或者「樹熊」既人..
講任何一句說話..
仲有,
如果[email protected] 係msn度add 你..
小心色狼呀~
千祈唔好接受,
否則行3年衰運=3=
切記切記###
hehehe..
(如果閣下就係衛栩鴻,在下歡迎你尋仇..XD好..驚..呀)
聽日要番學+對卷喇~
心硬係有不祥既預感..
因為今日行左多次衰運..
1.「示愛」不遂
2.俾人鬧到想死
3.儲值卡開左5日..由$78下降至$45(衛栩鴻你心知肚明啦)
救命!!!!
順帶一提..
衛栩鴻=鴻仔表^2哥~..
吹脹......
分類: 未分類 | | |
|
|
|
 |
2007 年 1 月 2 日 星期二  | |
| |
|
琴日之007+沙茶豆乾戀愛雜感  | |
琴日已經係甘呻鴻仔表^2哥玩失縱..
點g佢6點幾先call我約我睇戲?!
007咩智破皇家賭場wo..
又唔係唔好睇,
不過較岩d浪漫主義者同暴戾主義者law..
同大家舉個例丫:
好似我媽個d浪漫主義者係James Bond d gf 死既時候會好感動啦~
又或者坐係我隔籬既鴻仔表^2哥係殺人情節既時候會無端端冷笑,
搞到我起哂雞皮啦~
不過女主角慧絲柏死得真係好慘!!!
唔講琴日d野喇..
講番今日在下食沙茶豆乾時有感而發既戀愛雜感丫~
(唔准笑呀!!!)
之前睇「爭霸」..
睇到我就黎訓著!
范蠡同西施郎才女貌..
好一對才子佳人既絕配..
我細細個第一次睇呢個故事既書已經勁唔gur law..
唔係因為我唔夠西施靚,
係因為呢種一見鐘情既愛情實在太普通喇..
相反,
醜小鴨愛上王子就更引人入勝..
就好似沙茶同豆乾甘,
都係好cheap既野,
偏偏最令人回味......
分類: 未分類 | | |
|
|
|
 |
2007 年 1 月 1 日 星期一  | |
| |
|
長久的等等等等等等等待..  | |
2007喇~祝各位靚仔靚女新一年更聰明叻叻!!!
down..down..down..
鴻仔表^2哥唔係話今日黎香港嫁咩?!
琴晚sd左個祝福msg俾佢..
石沉大海..
今朝11點再sd多個msg問佢係邊..
冇回音..
使唔使報警納入失蹤人口呀?!
對唔住呀,P o l o老公*
我而家先睇倒你覆我個e-貓..
abt speech fest.個個..
多謝你唔怪我..
仲用甘多心機打個甘長長長長長既e-貓俾我~
多謝~~~!!!!!
分類: 未分類 | | |
|
|
|
 |
2006 年 12 月 31 日 星期日  | |
| |
|
艾粒BBQ"  | |
今日去BBQ呀!!!
食左好好好多魚蓉燒賣啦..
爽口彈牙既滋味牛丸啦..
仲有好脆既脆皮「豬屎」腸啦..
不過鴻仔表^2哥竟然可以去唱K倒數..XD!!!
鴻仔表^2哥聽日黎HK玩喇,
帶佢去邊好呢???
講番基盃~
我同阿媽達成左一個好好好廢既共識:
睇得幾多得幾多..
即係要早走啦=3=
喊...
分類: 未分類 | | |
|
|
|
 |
2006 年 12 月 30 日 星期六  | |
| |
|
想睇基盃呀~  | |
好想睇基盃呀..
依然同阿媽「搏鬥」緊~
已經嗌左一晚交&喊左一晚..
跳舞同中辯根本冇得比!
babe*
你俾倒咁多支持我,
多謝哂..
分類: 未分類 | | |
|
|
|
 |
2006 年 12 月 29 日 星期五  | |
| |
|
奇怪感覺  | |
training o既日子..
好似有d野唔同左~
說不出o既奇怪感覺`
不過,
好彩有你o係我身邊,
sd msg俾我,
支持我~~
謝_
分類: 未分類 | | |
|
|
|
« | 1 | 2 |
|