小鳳 ..
小鳳『開心的時候,有人分享,才有意思.不開心的時候,有人安慰,我們才有勇氣去面對。把開心和不開心都留給自己的人,理智,但孤獨。』
yvonnefung
暱稱: YVONNE
性別: 女
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
scary
happy christmas ''N...
2007-12-10
下雪的季節
2007-11-25
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 67
今日人氣: 0
累積人氣: 1522
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 3 日  星期六   晴天


FUNNY HALLOWEEN 愉快 分類: 未分類

HALLOWEEN PARTY ~~

 HALLOWEEN PARTY (YOU CAN GO TO MY 相簿to 遊遍)I am very welcome!!

THE HALLOWEEN WERE VERY FUNNY ~~

WE ALL DAY JUST PLAT GAME~~( LIKE JUST PLAY )

MANY PEOPLE DRESS UP AS VERY FUNNY FAMOUS CARTOON AND MANY DIFFERENT PEOPLE

MANY TEACHER  WERE DRESS UP SO FUNNY

IS THING IS DIFFENENT TO HONG KONG ~~

FINISH THE LUNCH

 THEY ALL DANCE IN THE HALL

I LOVE THIS FESTIVAL IN CANADA

BECAUSE I DID NOT HAVE FUN AND SPECIAL  IN HONG KONG HALLOWEENcoral

this is my 同班同學

in HALLOWEEN PARYT SHE WAS DRESS UP VERY BEAUTIFUL

IN THE NIGHT

HAVE SOME CHILDREN WERE RING THE DOORBELL

TO GET THE CANDY

IT SO FUNNY ~~

 

發表時間:2007-11-03 07:44 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 28 日  星期日   晴天

HALLOWEEN ~COME SOON~~ 分類: 未分類

 HALLOWEEN DRESS UP

I TAKE TO DRESS UP IN HALLOWEEN PARTY ..IT SO FUNNY~~

BUT I WANT TO GO PARTY IN HONG KONG

BEASUSE  I CAN GO TO WITH MY FRIENDs~~

發表時間:2007-10-28 10:24 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 25 日  星期四   晴天

頑張って,小鳳!!明日の努力のため. 分類: 未分類

頑張って,小鳳!!明日の努力のため.

this sentence is copy form my best friend ..>>MOMO

thank you very much .

everyday I were so tired ..

but I will not forget my hobby ..drawingmy picture

發表時間:2007-10-25 09:59 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 20 日  星期六   晴天

2007-10-20 分類: 未分類

 Tonight i were ate ..........is make by my sister...

is so good ~~the foodthe food

發表時間:2007-10-20 09:45 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 14 日  星期日   雨天

星星 分類: 未分類

每個晚上, 我都好夜才上床睡覺, 總會預留部份時間觀天, 一個私人觀天的空間. 

我不願意睡覺......或者因為, 睡覺一省又要回到現實生活, 面對死板的工作. 

看著天上的星星, 彷彿能夠令我忘記所有煩惱.  

小時候, 我會沈醉於童話故事裡的糖果屋現在一切都變得實際起來了.......

I LOVE THIS SENTENCE BECAUSE I KNOW AND I UNDERSTAND~~


 

發表時間:2007-10-14 09:58 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]