呵...今日有開心既事刀有吾開心既事發生左係我身上...
吾開心...吾想講啦..
我今日一番屋企啊爸話俾我聽佢買左部手提俾我>\/<'''好開心...
我覺得刀幾令...起碼吾算樣衰...*/\/\*
唉...係中文堂個陣要諗天才表演D野...我地諗好左啦...我E+做緊個到要用既野...-/\-''
聽日開始放假啦...有排放...*/\/\*
今日打元朗學界,我地男女排刀拎左冠軍牙...如下↓ http://WWW.HOMING.EDU.HK/AM/YLVOLLEY/INDEX.HTM
其他人刀打得好好呀...不過我呢...打得吾係甘好呀...以後練習要更加努力!!!
今日要打簡易運動會,我地女仔輸左呀...不過梁老師叫我地今日好好休息,打好學界!!
吾打甘多啦...好累