| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 25 日 星期四  |
| 2009-06-25 |
分類: 未分類 |
琴日我好多野做
朝頭早好早起身反學
反到到學個時又落雨
之後綀完就趕去葵芳
之後我又趕反屋企換衫
換好衫就坐地鐵去荃灣
同我家姐行街 本身想買白色但買左籃色
行完街 我又反去葵興接我呀婆
再去青衣 我去我表弟屋企
我個細表弟好得二

之後留到9點幾就反屋企了
|
|
|
個BB好好好得意呀... 如果我在場應該「met」到佢面腫...- -" (發現自己對BB好殘忍,但我BB時家姐咬我隻腳同用電蚊拍電我...) 我同認rico所講既... 另外,我想問BB後面的是誰??
|
網主回覆
如果你MET佢實喊,而且你家姐好殘忍,在BB後面係我家姐黎  Posted at 2009-06-29 10:17 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
五 佢得意  Posted at 2009-06-29 10:14 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
好得意牙,, 你果1日1定好開心拉'=] 希望你日日刀咁開心拉;*)
|
網主回覆
五 都真係好開心 我都想日日甘開心  Posted at 2009-06-29 10:14 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀 超可愛  Posted at 2009-06-29 10:12 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
eDdie 於 2009-06-26 11:20 AM 發表:
comments`
|
網主回覆
thank's  Posted at 2009-06-29 10:21 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
RICO真系手快-__-|| 又系第一名~~YOYO!
你個表弟好可愛啊-V- 隻眼仔好大@_@ 皺眉個樣好迷人啊> 你每日都好多野做,大忙人嘛-____-?
|
網主回覆
我都覺佢好得二 我都五係每日都好多野做  有時都好悶 Posted at 2009-06-26 08:30 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CommenT=] 你日日都好似好精彩咁~~ 你細表弟尾二個張,好似好苦惱咁...=]
|
網主回覆
係呀 我表弟食野個陣係甘  Posted at 2009-06-26 08:28 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|