2006-09-16
今日要返童軍......''去咗遠足''
勁好玩wor;;
我地aroud成個山行.....so 累累aarr
從澤豐行到小欖//
去小欖BBQ``
去打排球........................
跟住玩誠實或大膽___
p.s:
鐘意人就應la
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 48 | »