今日右系我親近我barb!e既好日子喇xpp
我喱排好有決心錦番左排球隊-0-
可能系我喱排系錦睇網球王子@v@
搞到我右好想做正選
今日我覺得好正v3v
屈機張冇番囉吾該
我地全班都超hap!<3
今日冇咩心機去上堂-v-
集中力....
全日HE4-,-
最精彩既環節就系放學喇XD
我著左波3覺得好10r`
根住學上手``
之後就打波..
比賽形式吾洗跑圈阿我地贏左xvx
譚淑芳一路睇一路黑面-0-
根住過左去同A grade人打-.-
有barbie阿x0x
我同佢企好近
之後系到聽katie搞爛gag=.=''
打左1陣
ms.歐話我okay阿:)
之後打到7:00到就撇s 1u~~
今日吾錯^3^ |