|
today唔知點解好攰,.一早就好攰,.唉,.打的上去,.好耐冇打過的啦,.,嘻嘻,.
拎番部電話啦,.,開心呀,.thx miss馮,.放左學同lily去左mk行街.,咩都冇買到,.好攰呀行到,.
嘻嘻,.

呢個世界根本就無解決唔到既問題 `
最怕你自閉 自己越轉越迷`

Today囡囡生日呀,.
生日快樂呀,.
我地一齊來同佢許願啦

LAla.............
快點來許個愿Ba... 1.2 ... 3 ! 讓我們一起閉上"眼睛啦...
Close your eyes. 要誠❤噢...(Yeah>.<!)
希望佢以後可以開開心心,.同呀棟唔好成日鬧交啦,.
開心d呀,.''

|