| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 9 日 星期一  |
2007-04-09  |
分類: 未分類 |
今朝,
又係好悶,
係度睇電視,
等到中午,
終於有人打俾我,
約我去游水,
我食完中午,
就好快番左屋企,
點知譚展浩就放左我飛機,
成晚就好悶好悶地,
打cs,
打到傻
p.s 有人仲有兩日就生日啦!!!
|
2007 年 4 月 8 日 星期日  |
好累呀  |
分類: 未分類 |
今朝好早,
就出左門口.
又係要去粉嶺,
今日行大刀刃,
去到火車站,
等埋d人,
就開始上山,
今日唔算太熱,
又唔算太凍,
但係唔知點解,
件衣服就有好多汗.
行行下,
見到有好多好迷你的狗,
覺得好cute,
上到山,
可能依幾日落雨,
d山路好滑,
有幾次都差d仆低,
落左山,
就去大埔一間素食的食店食野,
個度d食物都幾好食,
食完,
又去左我表姐度訓。
|
2007 年 4 月 7 日 星期六  |
2007-04-07  |
分類: 未分類 |
今朝我姑姐同埋表姐一早就出左去
一起身,
就唔見左佢地,
係屋企.
無咩野做,
唯有睇電視啦.
等到中午,
去左青衣城度食lunch,
同表姐無啦啦行行下去左一間日本料理,
個度d食物都幾好食。
聽日又要去行山 |
2007 年 4 月 6 日 星期五  |
| 2007-04-06 |
分類: 未分類 |
今朝去左粉嶺拜山,
一早就要起身,
搞到我勁眼訓,
去到粉嶺,
我就見到石修同埋陳芷青,
唔知係到拍咩野。
之後又要去另外一個地方拜山,
要3點幾先番到屋企。
之後我今晚去左我表姐到訓
p.s.飛飛尋日生日 恭喜你 你又大一歲啦!!
|
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 |
|