大睦一天遊; 返深圳 with蚊雞 沖完個梁 出街hea左陣 就去佢屋企訓 染頭髮=] 訓到第二日9點幾出發 陪左佢cool牙覆診先 再飛的去東門行街街(k)` 當然唔少得食我最心愛既酸辢粉啦;P 蚊雞四姨用私家車車我地去火車程返香港 返到寶琳搵細ming,子維,劉譪瑩hea=] BB返左大睦=[ I miss you.
好耶好耶~ 放假lu 期待左好耐@v@ 紅封包紅封包@v@
好想好想 好想好想 好想好想 好想駁髮 好想染髮 好想唔再同你嗌交 好想唔日日嘈交 好想高 好想肥 好想讀非學堂 好想轉校
星期六阿媽嗌交 玩通頂..正! 去搵小欣欣,佩欣 hea下hea去左寶康 細k果d泥左 有人嘈交@_@ 勁多龜車 又冇帶老新 本身念住去觀塘打機@v@ 但之后冇lu~去左翠林避龜 就6點去去蚊雞屋企sleep>3< 訓到第二日既1點幾 出西九陪蚊雞駁髮;>