| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 18 日 星期日  | |
冇$$$~~  |
金日冇左$200幾蚊.....唉!!!冇哂$$ la~!聖誕節咁就冇就百幾蚊la!! |
| 刊登時間︰2005-12-19 07:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 16 日 星期五  | |
.........!*  |
好想睇ar!!有邊個想去睇ar??請舉手ar....唔該!!
大鼻同鋼牙ar~好cute 咖 |
| 刊登時間︰2005-12-16 08:38 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2005 年 12 月 13 日 星期二  | |
生 日 快 樂 ar!!~  |
亞搞 ~生 日 快 樂 牙 "!
|
今日 系 陸 運 會
很 早 起 身 5:30就起左身 ..唔該唒大頭叫我起身ar!!!
好似6點3就 出左 門 口 .. 死人保齡球又遲左=.=搭K17去到大中 ..見到大頭....見唔到椰子bor~then就去左M記 ..
椰子遲到!!!呵呵~*我同 保齡球杯雪糕.......hehe
過左一陣 .. 見到 SO光 佢去太和bor!~ ..
食食下 .. 椰子終於黎la .. 等埋大頭食埋就走得la!!!太好la
行到去 .. 運動埸!!超悶 lor..第1日陸 運 會好悶ar!!
NICKY 拎到跳高冠軍~ 好叻bor~!返到屋企訓到12點幾,起左身,跟住又訓過訓到2點幾又醒左......過左一陣又訓過!!!超攰ar...金日!!!聽日大家繼續努力ar...加油ar!!!

| |
| 刊登時間︰2005-12-14 06:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | ... | 111 | »
|