Final Exam la` add oil ah everybody (k) 14.06.10`(一) remember this day(K) 今日考GEO & Eng. Writing 旦到前一晚先hea溫 搞到我2:00am先訓 系今次exam第1次超過1:00am訓 GEO份卷問好多第1份note的野 冇溫第1份note 吾見埋嚕 MC差不多全部吾識 Eng. writing上次fail左今次吾衰得 作投訴信@,@中文作英文又作; 15.06.10`(二) 今日只系考Chi. Oral ` 正常系應該好hapi 不過由43號開始考 白坐系到2個幾中又冇得傾計 悶死我; 無聊到我.. 畫公仔 好耐好耐冇畫過(系小學甘白痴 ) 練左手寫字 試哂甘多執筆手勢(毛筆都玩埋啦 )都系寫不好-3-" 督隻錶d "lone lone" 真的太無聊了-_- 不過呢個世界仲有比我低b的人 溫溫下書被飛機襲擊 我可愛的筆袋變得更"可愛" ...鄭 文 健 你 好 低 B 呀 中於到我; 只系講左鍾嘉欣靚女; Alan就比左佢話最易的果份卷我 又系陳老師考
Final Exam la`
add oil ah everybody (k)
14.06.10`(一) remember this day(K)
今日考GEO & Eng. Writing 旦到前一晚先hea溫 搞到我2:00am先訓 系今次exam第1次超過1:00am訓
GEO份卷問好多第1份note的野 冇溫第1份note 吾見埋嚕 MC差不多全部吾識
Eng. writing上次fail左今次吾衰得 作投訴信@,@中文作英文又作;
15.06.10`(二)
今日只系考Chi. Oral ` 正常系應該好hapi 不過由43號開始考 白坐系到2個幾中又冇得傾計 悶死我;
無聊到我.. 畫公仔 好耐好耐冇畫過(系小學甘白痴 ) 練左手寫字 試哂甘多執筆手勢(毛筆都玩埋啦 )都系寫不好-3-" 督隻錶d "lone lone" 真的太無聊了-_-
不過呢個世界仲有比我低b的人 溫溫下書被飛機襲擊 我可愛的筆袋變得更"可愛" ...鄭 文 健 你 好 低 B 呀
中於到我; 只系講左鍾嘉欣靚女; Alan就比左佢話最易的果份卷我 又系陳老師考