家姐今日比賽.....!!!!!有83分呀~~勁勁勁.....欠2分就係第3名la~
而今日我.......唉........全身都好痛呀~又整親隻腳......唉~~!!!!!悲哀呀~媽媽呀~-----真係好痛呀~
今日我發覺我冇出街.......而係響屋企全日zzzzzzzz"""""一早訓到11:00=.=.......之後12:00再去訓.......訓到6:00就起身.......再玩電腦......今日好無聊呀~!!!!!!!!唔制呀~~~仲係冇做功課呀~今日又要通頂la~~~....>< |