2006-06-28
補打返日記,,, 琴日我打比魚問佢落吾落去 之後魚吾系HO奈就黎左我屋企.. 之後打比LING問佢落吾落去,, 之後講左一陣,.. LING問我地去吾去佢屋企!? 之後我咪話考慮下先 再落左去,, 玩左多一陣... 就諗住買野食去LING屋企食.. 點知買完.. 打返比LING... 佢話佢呀哥返左黎.. 之後我同魚就系公園食糖.. 食左陣又返屋企
同呀哥仲有魚系度睇巴士阿叔!!
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 89 | »