老師非常討厭呢!
是是否個人的問題!?
為怎麼我說極也不是
我絕不會喜歡XX華,,
我只喜歡他一人,,
為何你們偏偏不信任我!?
我不可信,,,還是我不值得你們去信任呀
送上一些祝福和說話
喵,,,你吾HO再吾開心LA
吾開心都系無補於事架,,
只要你勇敢面對,,堅強,,樂觀
我信你一定可以放低佢,,
我希望你吾HO為左佢CRY!!
吾值得架,,,>V<""要開心,,
等姐姐幫你影張相先,,1..2..3..笑
嘻=||
祝"和你真心喜歡的人長長久久
和你認為真心的朋友友誼永固,,
HO LA,,今日既祝福送完,,>V<""多謝大家,,
聽日再黎過LA,
BY小妖,,呀瑤
|