今日放學有個英文口試吾識,
我地是笑多過講,
百分百吾合格!
baby兩個月快樂呀!!
我也想和你過一世 那你想我改變甚麼?要我成熟? 我當然想你快樂地過日子 只要你想我就會永遠在你身邊 那你會原諒我嗎? 還是一世不原諒我? 最後我也想知你個心點想 那我明天點找你 不如你打比我好嗎?
11月1日
當天是信的生日,我們6個人,去了軒的家中打邊爐,同信慶祝生日,之後一齊食咗個蛋糕
玩咗好多嘢,玩得十分高興。
到了10點走時,我們6個人時搭電梯落樓時,
突然有人一跳,一聲巨響,之後我個們就困電梯了
吾知等咗幾多分鐘,先落返樓。
真是一次難忘體驗
6個人在困電梯影的相.........
baby :
我好愛你呀,你知嗎?
我是不會離去你的,
你要信我呀!!
我的承諾是真的