今日 ,返到學校超無聊囉...
第一,二堂上論宗超悶..
但系到左第3,4堂超慘,,因為系我最憎ge一堂...
又熱又辛苦....超唔想上囉!
個Miss講野又講到唔青清楚...佢都痴痴地線咖..
小息果陣買左支野飲.
D野飲都唔Q凍ge
跟住就上左去上堂..
聽日又要英文默書..不過唔緊要啦∼
反正我都識晒啦...
放左學就去左MMLC做porject!
之後返屋企...
跟住就換衫∼and than play computer games..
再之後就上左泥打日誌啦...
今日就系咁過左一日超無聊ge一日...呵呵呵呵
|