我個fd鐘意果個男仔都知到左我個fd鐘意佢啦~
我真系好開心呀..
雖然個男仔冇咩feel但系我覺得我個fd都會輕鬆左一口氣......
果個男仔我之前都鐘意過佢ge~
不過都系之前ge事...
我都無謂再諗....
之前我都唔知點解會鐘意佢ge/////
唔知系唔系因為佢好笑呢
嗯~我諗系掛..
我依家都冇鐘意ge人
所以我決定認真讀書....
唔再諗感情呢樣野......
但系我覺得我可以咩?
連我自己都唔知..
咁我可以問邊個~
唔通要問個天咩...