| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 21 日 星期一  |
| 好幾天沒上網絡的世界了.. |
好幾天了..一次過say幾日..
20/7
比較悶的一天...5多講
21/7
一個壞消息:張sir(IS果個)要離開stcc...
佢帶左現在中二(升中三)的羽毛球隊成員的舊書泥
我屋企樓下,賣比我(二手)差少少齊曬...(3折)
佢對羽毛球隊d人作左d評語...
右手仔(姐係jacky):係中一..4個中最強的..
可借下年係B隊...
Thomas(姐係Thomas- -):打倒幾板..個樣傻下傻下..
但都有威力..(主力訓練)
左手仔(姐係joshua):(主力訓練)
大眼仔(姐係"T"ennis):(主力訓練)
知道佢離開stcc..心情當然不好..但係都有開心的事..
Happy birthday to my mother~~~
我去左旺角的一個商場(大細為荷李活之5倍)
好大- -塔電梯都有畏高feeling...
去左一間call"簡單廚房"的餐廳..d野好正:P
但係size and價錢有d 5合理^^
then貼子相..$40...then go home..886~~
(打blog日期:22/7 11:51pm)
(22/7 blog = to be continue)
|
| 刊登時間:2008-07-22 11:53 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 19 日 星期六  |
| 沙嗲王(5知有冇寫錯) |
今日去左沙嗲王食dinner..好多人=v="" 去之前..過左去一間店..我細佬話見倒f3000 (kcf/pz等等的人會知係咩)... 去到發現冇e樣物體..office mate都冇- - 都5明點解佢會話見倒f3000 - - ------------------------------------------ :::正題::: 我地有位喇~~@@去到個位到... 見到個人係到鬧人..鬧職員.. 好......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2008-07-20 11:47 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 18 日 星期五  |
| 失望.. |
終於到左18/7喇@@但係我仲未知分班結果.. joshua話校網話要8月先知..有排.. 又要驚多一個月..sosad sosad |
| 刊登時間:2008-07-20 11:35 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 17 日 星期四  |
| 一日 |
決定邊班的二步曲(tomorrow = 死期) 希望神會幫助我吧 ---------分一分格先--------- 表妹泥左屋企..都幾好玩la(最衰今日星期日) 同我玩開都知咩事∼∼ 所以佢應該8:00就走左@@ ---------再分下格先--------- 今日係果樣野的測驗..(8:00果個) 都合格啦^^8月25真係考試.. 要成一千蚊- -攞命呀~~ |
| 刊登時間:2008-07-19 11:36 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 16 日 星期三  |
| 做死人[sosad] |
今日狂做暑期作業..做死人咩- - 完成左好"多"..做得太慢了... 但係edwin果d仲慘..加油吧- -(不要打我) 冇野寫- -88..(好抵能) |
| 刊登時間:2008-07-17 11:09 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|