A班-,-
應該好玩掛..
但係吾想用A班個課室啊!
不過so sir做班主任應該吾錯!
又同個潘羅妹1班/.\
吾好同人講
有啊華,江交就吾錯喇!!!!!!!
最衰有d好朋友吾係到啦/.\
很可惜啊!!