2008 年 8 月 29 日 星期五
今日去左剪頭髮 短頭髮就係咁,仲要孿孿地 佢d gel幾好 但太大味 費事坐車搭lift 焗親人牙ma 就黎開學... 唉唔可以咁冇心機
今日去左剪頭髮
短頭髮就係咁,仲要孿孿地
佢d gel幾好
但太大味
費事坐車搭lift 焗親人牙ma
就黎開學...
唉唔可以咁冇心機
*留言言牙! [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]