2006 年 8 月 17 日  星期四

 

沒 了 ICQ 的 pw...真是慘,

按 忘記密碼 這麼個辦法,根本就冇用

打我e_mail又說不正確

icq真的是超廢

 

以後怎麼辦好...?很徬徨

我依+就只有msn了

 

 

*留言言牙!   [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 zalea 的日誌)


katy90 於 2006-08-18 11:58 AM 發表:
姑姑!
不如你決定聖誕去邊度玩la,
我個頭就快爆la!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

- -"
看煙火吧
 
Posted at 2006-08-18 02:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



路路 於 2006-08-18 07:56 AM 發表:
我記得你講過icq pw係你身分證no.喎@@..
試過未呀-0-??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

...
我唔記得有冇括弧個d牙...
照計就係身分證no....
Posted at 2006-08-18 01:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





zalea
暱稱: べ小翼╴貓仔隊
性別: 女
國家: 香港
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2012-06-19
.......
英文oral
(^_^)o------@" 招手...
整了一個紅噹噹的背景
文章分類
全部 (303)
生活記事+感想 (9)
記 事 (13)
習 作 (9)
園藝 (5)
精華 (10)
未分類 (257)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed