|
|
2006 年 8 月 26 日 星期六 |
|
一上呢個日記,就好有滿足感o(>u<)o,,
我為左轉字既colour,就將佢回復基本版面設定,
set好colour之後,
再入高級版面設定,然後整整..整整..整整..整。
_________________________++
今日返學校on duty牙
真係...一片混亂
要叫d家長上禮堂,學生排隊
有個家長問我係咪f1黎wor
我話我升f4 la...
佢仲話我唔似...(唔通我似依家係度走黎走去既新生咩= =llllllll)
|
*留言言牙! [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2006-09-01 09:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2006-08-28 02:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2006-08-28 11:29 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2006-08-27 04:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|