|
|
2006 年 9 月 2 日 星期六 |
|
等我補打番琴日既日記先...
琴日,我既心情真係好緊張,好似第一次番學咁
何綺琪坐係我隔離喳
(令我回想起五年級的時代,那時候的日子真是很漫長[感覺上...])
唔知MISS會唔會調
(五年級的班主任是林SIR,知道我跟何是好朋友所以才讓我們坐在一起)
不過,依+既班主任...=.=lll
......放學之後,同何去影學生相...本來影左,但因為影得唔好
所以再影,要追求完美
晏周,叫左林+欣出黎,因為我要買谷(/何)既gift牙
已經買到la,係hello kitty系列的產品
唔錯牙,本來都唔係咁中意hello kitty
但係買完之後,開始有少少中意la
好得意牙~!
(我諗谷都會同我一樣掛
幾有紀念價值ga)
然後,我地去左食蛋糕
我個個係綠茶口味(cream上有些綠色粉末,很像青苔=v=lll)
林+個個係chocolate
最後,去埋林既屋企,
睇完a笨與a占至走
|
*留言言牙! [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|