2006 年 9 月 13 日  星期三

 

今日放學,行行下突然好大雨

有d人冇開到遮,到落個陣'禽禽青'先開

雖然我把遮已經好大

不過都遮唔到雨牙           个o(・ω・)

唔知點解對鞋會濕

我都特登遮前d ga la,但係仍然覺得有雨水打落對鞋度...

 

 

*留言言牙!   [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 zalea 的日誌)


katy90 於 2006-09-13 07:11 PM 發表:
多謝呀 !
好可愛呀!
好啦,我就send 返舊cake 過你食la!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你真係有cake食牙~~´ܫ`好羨慕牙
e?你sd左咩??
點解我收唔到ge?
.........係咪壞左牙????
不如你聽日拎俾我食牙~~~d(・∀<)
Posted at 2006-09-14 05:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





zalea
暱稱: べ小翼╴貓仔隊
性別: 女
國家: 香港
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2012-06-19
.......
英文oral
(^_^)o------@" 招手...
整了一個紅噹噹的背景
文章分類
全部 (303)
生活記事+感想 (9)
記 事 (13)
習 作 (9)
園藝 (5)
精華 (10)
未分類 (257)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed