2006 年 10 月 7 日  星期六

 

今日搭buss

見到一個唔知咩國藉既小朋友比一個中學生恰

佢地坐我前面

初時,佢地係度傾計(都有講有笑)

個中學生問佢幾多年班

小朋友話佢小5

個中學生唔信話佢係小5,仲問佢識唔識寫'小學'

小朋友話識...佢係手心度寫'小'(仲配埋dododo既音)

個中學生問'中學'呢..dododo..'大學'呢..dododo....

...'傻仔'呢?...小朋友就爆左句粗

跟住又講psp果d

但傾傾下...個中學生冇lala打個小朋友一下

仲叫佢返去印度

小朋友話我唔係印度ga

問:咁係咩?

小朋友講唔出,問咁你呢?

中學生:我咪中國人law

......冇lala又打小朋友

 

小朋友最後忍不住走左去,寧願企都唔坐

=___="好慘

小朋友一定諗個個人真係好恐怖,`-´)

                  d中國人好衰,仲要成車都係中國人

 

 

*留言言牙!   [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 zalea 的日誌)


katy90 於 2006-10-08 05:43 PM 發表:
隊長!
我唔明呀!
個中學生D行為好似好幼稚呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咪係law
Posted at 2006-10-09 04:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





zalea
暱稱: べ小翼╴貓仔隊
性別: 女
國家: 香港
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2012-06-19
.......
英文oral
(^_^)o------@" 招手...
整了一個紅噹噹的背景
文章分類
全部 (303)
生活記事+感想 (9)
記 事 (13)
習 作 (9)
園藝 (5)
精華 (10)
未分類 (257)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed