2006 年 11 月 14 日 星期二
唉... 好似日日都唔夠訓牙 d功課晚晚都做唔晒 仲講咩溫書喎 冇時間....... 我好想.....唔返學牙 好唔好逃學? 有d堂, 其實返左等於冇返過...
唉...
好似日日都唔夠訓牙
d功課晚晚都做唔晒
仲講咩溫書喎
冇時間.......
我好想.....唔返學牙
好唔好逃學?
有d堂,
其實返左等於冇返過...
*留言言牙! [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]