忽然諗起宮崎駿 歲月的童話,(・□・)/
那套過去和現在妙子雙線發展既故事,
跟住,我都好自然咁諗起細個既我,係小學二年級前前後後既事
同班女仔學跳舞,一班同學食早餐,
羅老師(教數)講既故仔,(教art)畫唐老鴨- -
一班同學係playground刷牙= =,仲有陸運會,賽拔河
我仲記得有個女仔成個a婆婆同成個'佬'咁樣係PE堂考試跳繩,
嘩~佢真係勁搏ヾ(。`Д´。)ノ彡,成個人紅晒
老師都嚇呆 叫佢停都唔停 仲跳跳跳
人地跳繩個人向前傾ga ma但佢唔係,佢向後拗腰
佢跟住點,我都唔記得lu..............................
我仲記得我地都有去旅行ga~~不過唔係好似香港咁去郊野
而係去...?...唔記得lu,有d用氣吹起既城堡
我第一次見到用氣吹起咁大既野,驚嚇,都唔敢企上去,叫我點玩牙?
有個同學叫我上黎玩,我話唔,
佢係要格硬扯左我上黎,上左,佢又唔知走左去邊...我企上左去...- -諗住落地,太高,落唔到
係牙
坐旅遊車時,有個同學[係高人肥碩]個類人中間有少少分界
唔知發咩神經...伸左隻手指入人地師機背脊後面既風扇[唔記得係唔係冇左蓋]
佢整穿手指,慘叫一下,師機停車,轉身睇佢,問''''幹麻la你?''''''
佢只係喊,我同同學見到成個過程,就同老師講
我其實冇咩講,只係應''是啊是啊''咁
老師就一路勸佢咪喊,一路話佢:
''為什麼要做這種使人傻眼的事?''
仲舉左好多example教訓佢,
唔知佢有冇好好咁聽,佢只係不斷喊
一個身形比其他同學大既人,係一班身形小既人面前喊
更令人傻眼.......
不過8歲既我已經死左10年la
原來自己已經隨住呢d哭笑聲消失而消失,得一d銜接唔到既片段
人係無常,會隨因緣時間變化而老死
呢個道我諗唔止係學佛既人先知
所有人都經歷緊...遲早到好似我咁諗ge
我睇歲月的童話,唔知點解會覺得好痛苦,仲慘過睇莎翁悲劇
佢係咪專登將妙子過去發展得好零碎 係冇現在既妙子咁實在
拍得好好-__-。