肥牛朝早冇返,好掛住佢...
佢午膳時返左里
游水,超凍...阿sir竟然要我地落水...好無奈
放學同肥牛,jacky,膠鋒,朱,材,熊...去m記 and 7-11買野食
買左熱朱古力and杯麪...ok
今日原來要默(蟬)and(在獄詠蟬),返到去先知,冇溫
第二堂派is,成績...唔好提...
第八堂,要分享music project...好采唔係我地個鉏
之後天文比賽,真人不露相,楊瀚青竟然係天文的專家,令我地攞第一good
放學,膠鋒冇帶傘,竟然要我同佢去巴士站......叫佢去死
數學堂test,冇教書,都算開心。
英文做present,竟然抽中我。
中文堂,陸頭冇返,唯有同黃昌銘捉棋。哈!! 3勝一和
is堂切牛眼。k.lee係咁搞gag唉
YHC切隻牛眼好失敗
放學同膠鋒行條不知明的路,為左買棋......
好采巴士嚟得算快......
is test 真係好閉......好多都唔明佢講咩,唯有亂答。
英文......好野,唔駛用blue floder 。因為我冇帶
最開心的梗係中文堂。
成堂係度笑。肥牛張charlie and the chocolate factory譯成,,,,,,查理與朱古力工廠,,,,,作者:魯兜(roald dahl)
放學時死膠鋒攞左17張閱讀報告紙......
死硬啦...中文好多唔識呀。咩諺語呀,文學知識,完全唔知佢講咩
如果中文合格的話,就一定係神蹟。
講番今日先......其實都無咩特別野
希望聽日的is會簡單啲,因為我唔係好明is講咩
係咁多