0.book
2009 年 12 月 21 日  星期一   晴天


聖誕聯歡^0^ 疲倦 分類: 未分類

今日聖誕聯歡,朝早同雞頭,Barbie,Bee同何欣x去m記食早餐,好開心^0^!啊bee送禮物比我;]返到學校,要開始整野...之後9點3落去集隊。集完隊上返課室...之後開波xxxxxxxx後。甘就到睇歌唱比賽,藍藍第一個!睇到藍藍唱到尾段驚...。唔好驚呀藍藍!!!我地支持你!!歌唱比賽後...放學!要2點到上水練波!!但1點幾放= ="要仆過去上水...好彩我地2點3到左球場^0^!!練完球...好眼訓

 

今日送左比佢^0^,希望佢中意!!不過好險,差d送唔到...真係希望佢中意!!

最後真係好多謝個位同學!!






訪客留言 (返回 ze1da89 的日誌)


bubbles325 於 2009-12-22 11:19 AM 發表:
cms ;p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kus0_h0 於 2009-12-21 11:39 PM 發表:
要仆過去上水...好彩我地2點3到左球場^0^!

下次唔洗咁急wo,自己友book場練波遲少少冇乜所謂
我今日仲遲過你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cathy0715 於 2009-12-21 11:39 PM 發表:
CMCM-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BEEa0a 於 2009-12-21 11:32 PM 發表:
姐係點-_-`?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



clover423 於 2009-12-21 08:35 PM 發表:
c0mment=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BEEa0a 於 2009-12-21 08:34 PM 發表:
您真係送左比佢-,-`?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係彤彤...
Posted at 2009-12-21 10:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing_yan_17 於 2009-12-21 08:32 PM 發表:
★`c0mment:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tsang112 於 2009-12-21 08:30 PM 發表:
C0mm3NT~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ze1da89
暱稱: OPENBOOK
性別: 男
地區: 大埔區
« October 2020 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
Scream4
2011-04-14
好事黎晒呀^^
數學啦!!
UT啦>.<
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 413
今日人氣: 3
累積人氣: 5192
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed