0.book
2009 年 12 月 22 日  星期二   晴天


冬至 愉快 分類: 未分類

今日係假日的第一日。早上10點幾同屋企人出左大埔食早餐^0^!之後同屋企人去佩眼鏡!我聽bee話佩返白色^0^。我好聽bee話的!!bee唔好打死我啦。佩完返屋企拾屋,拜神...整左幾個鐘...。7點幾食飯...食到10點幾食糖水。之後我唸住出去同bee打波,但bee冇聲氣...啊bee我唔係唔出黎...唔好打死我...

 

 

佢今日唔知做左d咩呢?假期第一日,要有好長會見唔到佢= ="

真的係掛住佢...






訪客留言 (返回 ze1da89 的日誌)


BEEa0a 於 2009-12-23 02:13 PM 發表:
我幾時叫`? -___-v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我問過你的= ="...
Posted at 2009-12-23 06:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



crystal_haha 於 2009-12-23 01:20 PM 發表:
cOmM2nT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cathy0715 於 2009-12-22 11:58 PM 發表:
CMCM:>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tsang112 於 2009-12-22 11:15 PM 發表:
又白色,你係唔係有病架??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

啊bee叫^0^
Posted at 2009-12-22 11:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





ze1da89
暱稱: OPENBOOK
性別: 男
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Scream4
2011-04-14
好事黎晒呀^^
數學啦!!
UT啦>.<
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 413
今日人氣: 4
累積人氣: 5193
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed