今日係假日的第一日。早上10點幾同屋企人出左大埔食早餐^0^!之後同屋企人去佩眼鏡!我聽bee話佩返白色^0^。我好聽bee話的!!bee唔好打死我啦。佩完返屋企拾屋,拜神...整左幾個鐘...。7點幾食飯...食到10點幾食糖水。之後我唸住出去同bee打波,但bee冇聲氣...啊bee我唔係唔出黎...唔好打死我...
佢今日唔知做左d咩呢?假期第一日,要有好長會見唔到佢= ="
真的係掛住佢...