今日朝早都係咁,返到去抄功課.上堂勁悶,第一堂I.H.有個啊sir入左黎,右驚右喜...因為原本教我地個Miss曾早前發陴氣!話唔教我地班T3T。好彩!佢只係今日冇返= ="...第二堂科學,右做workbook...好悶...。小息xxxxxx個後...。中文...張毅!!!...日日聽佢講書到唔知佢講咩= ="
之後中史堂,Miss周^0^我覺得佢好好人呀!但有時串d...。食飯了!!今日最開心的時候;] lunch之後,英文^0^好容易!!但好眼訓...所以上上下堂就去左洗臉!醒神!!最後數學...過去左。放學要考I.H!唔識= ="
本來今日可以同佢去飲野的!!但要考試...睇唔到個sms。...
|