今日番學 我係咁訓 可能我琴日好夜先訓啦
嘩...!!!訓左成日都好眼訓 我真係要睇下醫生呀 唉...
跟住番到屋企 打比徐明叫佢黎 佢黎到啦 haha
跟住去左m記食野 食完野啦 再番屋企
嘩...!!!痴線嫁 我又眼訓啦 死唔死呀
我訓左陣 = ="我以為玩左三個字
睇番個鍾 我巳經訓左三個鍾啦
我起申果時 徐明巳經走左o = ="
好悶呀 到夜晚我都好眼訓 唉...