今日番學到放學我都係度訓 死唔死呀
到左徐明屋企留下 咁咪上去囉 嘩!!!佢呀嫲成隻鬼咁
呀...好驚呀...= ="佢呀嫲重要係咁罵我 話我做咩成日打比徐明呀
我心諗關你鬼事咩 我又唔係打比你 我打比徐明姐嗎
冇人叫你聽嫁嗎 死八婆!!!佢罵到我嬲嬲地 嘩!!!我忍唔住啦
我話得啦 你唔好講野 你好撚煩 係咁 88
跟住我同徐明就一路笑一路走
番到屋企 haha
我玩巨商 玩左陣 再玩墨香 到徐明玩啦
佢玩左陣 我同佢講 嘩...唔得好眼訓
我左陣 我訓醒果時 徐明巳經走左 唉...
食完飯 悶悶地 咪重生搞過日記佢
不過我都冇咩心機搞 唉...= ="
|