今日冇咩事發生∼唯一唔開心的事
我諗過我自己會考,唉...高估自己o係會考入面ge成績...
以為會上到中六..
經我阿哥以我平時成績來看...
唉...睇黎...中四..中五..
我要發憤讀書:)吧∼!
阿哥生物化學有B姐...阿媽話我邊有可能A wo= =
好!我就拎個A比佢睇!!!!!!可惡!!!!
(心音:希望得吧....唉...冇信心...)