Yeah~~~!!
今日不用返學(Y)
又可以睡久一點= =+good~
今早收到了之前訂的TOS#2的日文漫畫=//=
Genius仔=//=好萌XD
最後會自動自覺溫書的日子...和同學去找M記叔叔溫書XD
順面買本推現之絆#15完結篇>w<
誰知一伙人完全無溫書的覺悟...講講下...仲講上animax...orz唒XD
溫書(其實在傾談的多)兩個幾鐘後, 又上同學屋企XD
同佢地一齊玩左陣電腦...我推介小丸子個官網比佢地睇XD
睇到勁笑...我都話再像的是永澤君男XDDDDDD!!
佢對斜眼真係好得囉!!
講講下...原來今日aminax做通靈王#64大結局><++
我咪等住睇囉XD
我睇之前仲以為係日文配音的說...誰知黎個粵語配音...orz
我的李賽魯呀!!>口<
配都咩咁=3="
講返#64先...成集啲人都係叫阿葉前阿葉後...真係唔知想點...orz
重點係...李賽魯睡的時候...可愛死了>W<這可是我第一次一見鐘情的正太角色XD
可能因為李賽魯...我先發覺我係迷綠髮+眼的>//<愛死了XD
返到屋企...立即睇推理之絆#15...
火澄被阿步拋棄...仲走去跳樓=口="
90M高跳下來都無死><
我的綠髮小正太都會搞成咁嫁>口<阿步你要負責任呢XD
不過...也因此火澄得到解放...還為阿步試藥...
自願成為複製人治療的對象, 試很多專門針對他的身體而調配的新藥和治療法和一些危險性很高的臨床實驗...
[阿步都係複製人來的= =+]
很感人...><最後...火澄還因此死了>口<!![痛哭]
由此證明...阿步x火澄係成立的XD
>回武子日記
em...冰佬佢病係咁嫁啦XD||
不過佢宜家都無咩事...只係未清唒啲傷風咁(呱XD)
你最近同Kay+隊長萌緊小丸了嗎?XD
如果你dl黎睇的話, 記得比我睇XD
因為我都想睇= =++
[差唔多每行都有"XD"....xDDDD]
>回Takeru日記
總覺得張飛怪怪地咁XD
小馮+貧富夜宴...好古怪的配搭orz
請神明祝福冰某餘下的社會mock exam順利KO...XDDDDDD!!
|