哈~哈~~哈~~~
終於考完mock啦XD
回報下最尾果科先XD—社會教育= =+
都係卷一做得最開心XDDD!!勁容易!!做做下真係可以笑得出>W@
其後的卷二...咪講啦...好多都唔知點吹好XD
唔理嚕!!完左就啦~話知佢啦XD
lunch同同學去左五十嵐食...和風豚肉拉麵><好好食+幾大碗XD仲有杯橙汁= =+
行左陣咪返屋企囉...見累咪走去睡囉XD
輕鬆過度今天(Y)
好!!到交響詩篇時間XD[一心想打交響...無心打今日啲野XD!]
交響詩篇#45= =+
一見Takeru dl左...就第一時間去ftp到拎XD
講真...到現在為止, 得交響我會自動自感一出就飛去dl的一套動畫= =+
所以...大家快啲睇啦!!我絕對推薦的說XD
[現在的我...在班內不斷亂推令動畫XDDD]
好...講返#45啲小感先=w=
看後的第一個感覺—好多人喊><
我在想...優萊卡係咪回到地球後, 要和地球同化呢...<-不知名用語XD
不然也不會變成這樣吧?
今集的蘭頓好成熟(?)XD你終於成為一個大哥哥了!!恭喜恭喜!!XD
莫裡斯...他的行為真係嚇我一跳!!
戀母的孩子...可悲呢orz
好!!係時間講下我今集最愛的一段了XD
登登!!咪就係多米尼克向月光州「演講」果段囉!!
不過佢開頭講果啲野...勁有超人咩戰隊講果啲開場白既味道XD?!
講講下...變左表白(?)我在想安妮莫奈聽到的話, 會怎麼樣呢?XD
終之就超爆笑!!真係可以聯想起以前的蘭頓XD
不過多米尼克有一個與蘭頓唔同既的地方= =+
就是...
[PS:圖係拿Takeru的= =+]
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!
好可愛囉佢!!都成廿歲仔啦~~洗咩怕羞XD
交響...比個(Y)佢就夠唒=//=
我要繼續向外推介先得XD!
聽日要返提升班呀>口<[反台=_=]
>回Takeru日記
其實我都希望香港可以播><
如果真的可以的話...交響一定能ring死香港人>W@XDDD[幻想mode]
多米尼克跳槽的事...其實我之前只係覺得得佢會跳槽的說...
誰知成大班一齊跳!!講真...我有啲失望的說XD
我想睇多米尼克在月光州生活的情況!!XDDD
一定好像蘭頓一樣..咁爆笑!!
誰知....><"
尋日啲日記...我會改的了XD
我可能尋日綠得太開心啦...勁打錯字orz
>回武子日記
植木...我之前都係慢慢萌羅白仔的說XD
羅白仔確實係有佢迷人(?)之處呢[爆xd]
|