今日的旺角之旅...同Takeru+Timon「遊旺角」XD! 但係仲行得衰過啲「自由行」XDDD! 我自己覺得啫orz 所以詳情...我唔講啦XD 皆因我實在好累...非常累...非常極之累>口<!! 不過...點都要打啲野...= =+
壞Timon!!臭Timon!! 踏我左腳腳趾2次!!右腳腳趾3次!! 次次都搞到我差啲甩鞋!!XD >3<"BUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBU
今日唔回日記啦... 我真係好累呀>口<|| 仲有啲感冒=_= 都係冰佬害的><"