哈~!
一早訓醒...雖然手腳都軟軟地咁...
但係精神就比尋晚好XD[GAG舞mode]
今日本來想去嫲嫲家坐下...但係最後都無去=w="
尋日想玩綱筆的說...但因太累+有點作病, 所以又無玩到orz
但係!!今日!!我終於玩啦XD
開頭果陣...我唔知用咩咀好...咁我咪求其垠茤C囉XD
結果我垠笉咀黎用囉(Y)
好啦~到開始畫啦!!但係我已經完全唔記得武子係點教我用的orz
但係用用下...又記得翻xD
不過都係果個問題...
就係用手方面呢~
我唔識點用力...搞到啲線時粗時幼...orz
差啲搞到個筆咀咩左xD
綱筆練習—第一擊orz
綱筆練習—第二擊
啲線完全失唒控囉orz...
我諗我真係要練下先去畫漫囉= =||
畫完無耐...走左落街買野+幫pata八達通補HP...
行行下...忽然有個特別靈感XD
於是一返到屋企...就立即畫出來XD
是威多利+二葉>//<
畫得太草...啲線仲好亂XD遲啲再跟進orz
畫二葉的時候...還以為自己在畫蘭頓呢XD
話說二葉將要返回佢原來的世界...
但係有啲人左阻止...
本來威多利係其中一個阻止二葉的= =+
但是...他記住自己說過要保護二葉...
所以他最後含著淚...咬著二葉為他包的繃帶, 以一敵百(?)保護二葉...送他最後一程><
威多利:「誰敢碰我的二葉...我就宰了他......」
>回武子日記
咩叫我個角危危地= =+
我唔要呀下>口<
咁我"靈"願自己一個好了XD
哈~今天就這樣啦XD
就醬...食提子去XD!
|