zero03
暱稱: 冰見
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
放假!?
HEA呀HEA....
KHSS2: AXEL - SEVEN ...
賀TOS-R發售!
最後的一週
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
xanga@me
xanga@YOYO
xanga@武子
xanga@萍子仔
xange@Kay
xange@yoru-*夜
xange@隊長
xange@團長
yahoo@小義工
這是"Y"理
僕的畫板
2006 年 3 月 12 日  星期日   晴天


鋼筆練習日(?) 分類: 未分類

哈~!
一早訓醒...雖然手腳都軟軟地咁...
但係精神就比尋晚好XD[GAG舞mode]

今日本來想去嫲嫲家坐下...但係最後都無去=w="
尋日想玩綱筆的說...但因太累+有點作病, 所以又無玩到orz
但係!!今日!!我終於玩啦XD
開頭果陣...我唔知用咩咀好...咁我咪求其垠茤C囉XD
結果我垠笉咀黎用囉(Y)
好啦~到開始畫啦!!但係我已經完全唔記得武子係點教我用的orz
但係用用下...又記得翻xD
不過都係果個問題...
就係用手方面呢~
我唔識點用力...搞到啲線時粗時幼...orz
差啲搞到個筆咀咩左xD
綱筆練習—第一擊orz

綱筆練習—第二擊

啲線完全失唒控囉orz...
我諗我真係要練下先去畫漫囉= =||

畫完無耐...走左落街買野+幫pata八達通補HP...
行行下...忽然有個特別靈感XD
於是一返到屋企...就立即畫出來XD


是威多利+二葉>//<
畫得太草...啲線仲好亂XD遲啲再跟進orz
畫二葉的時候...還以為自己在畫蘭頓呢XD
話說二葉將要返回佢原來的世界...
但係有啲人左阻止...
本來威多利係其中一個阻止二葉的= =+
但是...他記住自己說過要保護二葉...
所以他最後含著淚...咬著二葉為他包的繃帶, 以一敵百(?)保護二葉...送他最後一程><
威多利:「誰敢碰我的二葉...我就了他......」

>回武子日記
咩叫我個角危危地= =+
我唔要呀下>口<
咁我"靈"願自己一個好了XD

哈~今天就這樣啦XD
就醬...食提子去XD!






訪客留言 (返回 zero03 的日誌)


yoru-*夜 於 2006-03-14 05:11 PM 發表:
呵呵~知唔知我係邊個呢!?我都好有興趣學鋼筆呀依家=0="遲d教我用呀xd~~第3幅畫好正唷>w<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]