zero03
暱稱: 冰見
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
放假!?
HEA呀HEA....
KHSS2: AXEL - SEVEN ...
賀TOS-R發售!
最後的一週
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
xanga@me
xanga@YOYO
xanga@武子
xanga@萍子仔
xange@Kay
xange@yoru-*夜
xange@隊長
xange@團長
yahoo@小義工
這是"Y"理
僕的畫板
2006 年 3 月 13 日  星期一   晴天


...唔知點命名好XD 分類: 未分類

我真係好唔明...
明明話24/2係last day...
而加又要日常返學=口=||...好無奈囉...
不過...咁可能係一件好事, 唔清楚啦~~

今日一大清早返學...就要聽果個中五會考須知+中六收生程序講座...
聽左半個鐘到啦...期間我又"合眼訓"XD
不過算啦~我都未必可以升到中六啦XD
睇下今次Mock成績就心知肚知啦orz
今日最唔想收到的中文卷...今日依然收唔到!GOOD(Y)
我可不想敗果餐飯比某人呢~[這才是重點呢xD]

頭兩堂...終於發准考證!!  

科目

試場地點

同行人士xD

WP&BC

扶輪中學XD

全班!!

CIT

龍翔官立

英文(paper1+2)

龍翔官立

未知><

英文(paper3)

龍翔官立

未知><"

商業

朱石麟中學>口<[想死] 

寶玲

數學

馬理信書院

未知

中文

協和書院(Y)

鳳、君

社會

陳樹渠紀念中學

差唔多全班XD

英文(paper 4)

劉皇發中學(29 Jun, 5:45pm) 

未知=_=

               

有相同的話(由其是係商業)...可以用任何方式聯絡我XD!一定要呀!!THX~(8)
有兩個同學竟然考七科...有六科個試場係一樣!!
佢地仲係好朋友黎嫁XD超正...
這些就是朋友緣份了嘛XD好羨慕呢><
我也在努力尋找中=_="

目前收到的Mock卷如下:
WPBC B卷(Task3+4): 3x/50
數學 (卷一): 5x/100
數學 (卷二): 3x/54
英文 (卷二): 4x/96
全部都危危乎囉orz
唉...心灰啦我!!XDDDD
最出乎意料係...WPBC>W<
我一直以為Task3+4實唔合格的...宜加...
我合格之餘...仲幾高分下XD(Y)但係Task1+2, 係Miss Lai改...實死硬orz
只希望兩份卷合成來...合格就好了= =+

放學果陣...好鬼凍囉xD
立即沖去黄大仙搭小巴返屋企= =++
返到屋企...換完衫又走左去訓XD
訓完就dinner...

好啦~就醬啦今日XD
記住!記住!!若有相同的試場和科目的話...可以用任何方式聯絡我XD!一定要呀!!THX~(8)XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD






訪客留言 (返回 zero03 的日誌)


kay 於 2006-03-14 11:13 PM 發表:
佢住你附近之喎XDDD
佢報黃大山區的說XDDD
佢日日過對面海返學才可憐吧XDDD!!!
雖然我班有兩三個都係咁XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zero03 於 2006-03-14 08:41 PM 發表:
>Kay
係?XD
咁你個同學都幾慘下orz
咁對面海...走過黎= ="

>夜
如果我唔知你係邊個...我仲洗係扶輪讀既?XD
咪講數學...勁後悔無溫past paper囉...orz
放心! 一言既出, 駟馬雖追!!
我實請既XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yoru-*夜 於 2006-03-14 05:18 PM 發表:
係喎@@!我英文listening卷101分-0-你差我一餐飯XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yoru-*夜 於 2006-03-14 05:14 PM 發表:
好羨慕你既數學卷成績喔=.=...我既mock卷都考到一塌糊塗-0-a
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kay 於 2006-03-14 01:49 PM 發表:
我有同學同你同一間考商業喎..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]