我真係好唔明...
明明話24/2係last day...
而加又要日常返學=口=||...好無奈囉...
不過...咁可能係一件好事, 唔清楚啦~~
今日一大清早返學...就要聽果個中五會考須知+中六收生程序講座...
聽左半個鐘到啦...期間我又"合眼訓"XD
不過算啦~我都未必可以升到中六啦XD
睇下今次Mock成績就心知肚知啦orz
今日最唔想收到的中文卷...今日依然收唔到!GOOD(Y)
我可不想敗果餐飯比某人呢~[這才是重點呢xD]
頭兩堂...終於發准考證!!
|
科目 |
試場地點 |
同行人士xD |
|
WP&BC |
扶輪中學XD |
全班!! |
|
CIT |
龍翔官立 |
凰 |
|
英文(paper1+2) |
龍翔官立 |
未知>< |
|
英文(paper3) |
龍翔官立 |
未知><" |
|
商業 |
朱石麟中學>口<[想死] |
寶玲 |
|
數學 |
馬理信書院 |
未知 |
|
中文 |
協和書院(Y) |
鳳、君 |
|
社會 |
陳樹渠紀念中學 |
差唔多全班XD |
|
英文(paper 4) |
劉皇發中學(29 Jun, 5:45pm) |
未知=_= |
有相同的話(由其是係商業)...可以用任何方式聯絡我XD!一定要呀!!THX~(8)
有兩個同學竟然考七科...有六科個試場係一樣!!
佢地仲係好朋友黎嫁XD超正...
這些就是朋友緣份了嘛XD好羨慕呢><
我也在努力尋找中=_="
目前收到的Mock卷如下:
WPBC B卷(Task3+4): 3x/50
數學 (卷一): 5x/100
數學 (卷二): 3x/54
英文 (卷二): 4x/96
全部都危危乎囉orz
唉...心灰啦我!!XDDDD
最出乎意料係...WPBC>W<
我一直以為Task3+4實唔合格的...宜加...
我合格之餘...仲幾高分下XD(Y)但係Task1+2, 係Miss Lai改...實死硬orz
只希望兩份卷合成來...合格就好了= =+
放學果陣...好鬼凍囉xD
立即沖去黄大仙搭小巴返屋企= =++
返到屋企...換完衫又走左去訓XD
訓完就dinner...
好啦~就醬啦今日XD
記住!記住!!若有相同的試場和科目的話...可以用任何方式聯絡我XD!一定要呀!!THX~(8)XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
|