zero03
暱稱: 冰見
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
放假!?
HEA呀HEA....
KHSS2: AXEL - SEVEN ...
賀TOS-R發售!
最後的一週
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
xanga@me
xanga@YOYO
xanga@武子
xanga@萍子仔
xange@Kay
xange@yoru-*夜
xange@隊長
xange@團長
yahoo@小義工
這是"Y"理
僕的畫板
2006 年 3 月 15 日  星期三   晴天


好傻仔呀XD 分類: 未分類

今日如常返學, 無事發生...
不過就請左半日假, 去睇醫生= ="
我媽本來叫我請成日的說, 但係我就話請半日...
我唔係想返學, 我只係想係lunch time前的中文堂睇睇中文卷二...
誰知Miss Chan無派卷...講真, 真係有啲失望呢orz
細聲: 總之我請全日假啦!!XD

返到屋企, 打比阿媽...
先知無得拎籌, 要等到五點幾先有orz
咁我只好係屋企等囉XD
呢段期間, 無野做...
咪開始畫某人的圖囉XD
同武子傾左陣...睇左張爆OTZ的圖...
不過超XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD囉!!(Y)

終於等到五點幾, 去睇醫生=w="
又係開返果啲藥...都唔知睇黎做咩=3=BUBU
阿媽先走, 我自己等姻嚶D
[傻仔的事...就係咁開始啦]
我見自己仲幾精神下, 所以係聖母醫院到行返去慈雲山囉XD好近之嘛~

行下行下...好快就行到慈雲山中心...
自己忍唔住...走左去百佳到買朱古力XD[可能係喉嚨有問題既原因之一XD]
當我去比錢既時候, 我發覺有包藥唔左...[有兩包的說]
跟住我咪比完錢, 入返去百佳, 行返靜話自己行過既路囉...
結果無發現orz
跟住再返去行過既路果到囉...
行到一半, 終於比我搵返包藥...原來包藥跌左係....
條馬路中央XDDD!
我見到...仲走去拎起...
但係啲藥都已經爛唒...果時我好傻仔咁諗:「拎返去...應該仲食得呱, 唔食得, 比阿媽睇下, 廢事佢以為我跌左包藥, 就係到亂吹大話咁啦...拎返去做證據都好!(握拳)」
返到屋企...比阿媽睇...
媽話:「哦~頭痛藥嘛...屋企仲有, 唔洗驚!」
我問:「咁...係咪左佢?」
媽答:「當然啦~你唔係想呀嘛?」
我...無言mode...XD
心又想: 好彩無講出口姐...如果唔係實笑到面都orz

真係好傻仔囉我...xDDDD
可能畫野畫到short short地XD!
夜晚喉嚨比早上舒服>W@(Y)
應該聽日無事呱XD
好!今日就醬XD

今日...我從學校裡明白了一種感覺、體會...
THX唒各位的關心><






訪客留言 (返回 zero03 的日誌)


zero03 於 2006-03-16 11:00 PM 發表:
上下半身同步...GOOD(Y)
yesterday+tomorrow同步都GOOD(Y)
不過我都好左好多啦XD

圖圖...要問我拎啦XD"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



takeko 於 2006-03-16 09:34 AM 發表:
耶~~見有提下我我係度留個靚言先xD
我好似冇係度留過麻XD

冰見!!!!你都笑呀哩!!!XDDDD
甘呢D搞GAG既就拎黎笑下算啦!!!XDDDD
當放鬆麻~[GAG舞

真係同姐姐同步甘囉…XDDDDDD
你兩個係米同時病架…?XD[抹汗
友樹又係甘丫~未病好就去買古古力食=﹏=

耶!!今日有得睇冰見張圖喇卦?!XD

[咦…?句句都有「XD」喎…
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]